اونس طلا2337.71
مظنه14,576,000
18 گرم3,364,800
ارزش سکه32,839,728
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,900,000
ربع14,500,000

5 دلیل که نشان می‌دهد صبح بهترین زمان برای دوش گرفتن است !

شواهد خوبی وجود دارد که نشان می دهد دوش گرفتن در ابتدای روز در واقع برای افراد بهتر است. بیایید نگاهی به 5 علامت جداگانه بیندازیم که نشان می دهد صبح ها باید دوش بگیرید.

5 دلیل که نشان می‌دهد صبح بهترین زمان برای دوش گرفتن است !


دوش فقط برای شست و شوی بدن نیست مردم اغلب آنها را به دلایل مختلفی مانند استراحت تا از بین بردن عرق و کثیفی بعد از یک روز طولانی کار استفاده می کنند. شواهد خوبی وجود دارد که نشان می دهد دوش گرفتن در ابتدای روز در واقع برای افراد بهتر است. بیایید نگاهی به 5 علامت جداگانه بیندازیم که نشان می دهد صبح ها باید دوش بگیرید.

دوش

1. دستها و پاهای سرد
سردی (یا بی حسی) در دست ها یا پاها می تواند نشانه گردش خون ضعیف باشد. اما فقط دست ها و پاهای شما نیستند که رنج می برند: گردش پایین خون می تواند مسائل مختلفی را ایجاد کند ، از مشکلات قلبی تا بهبود آهسته زخم پس از یک حادثه. دوش صبحگاهی ، به ویژه دوش آب سرد ، در واقع می تواند به این مشکل کمک کند زیرا باعث می شود خون به سطح پوست برسد و به بهبود جریان خون کلی کمک کند.

2. اضطراب و نگرانی
علائمی که باید به دنبال آنها باشید فقط جسمی نیستند ، علائم عاطفی نیز وجود دارد که با دوش گرفتن در صبح رفع می شود. اضطراب و نگرانی در مورد کار ، روابط یا پول واقعاً می تواند در دراز مدت صدمه ای به سلامتی شما وارد کند. خوشبختانه تغییرات کوچکی در سبک زندگی ایجاد شده است ، مانند دوش گرفتن صبح که می تواند به کاهش طبیعی این احساسات کمک کند.

اضطراب
3. خستگی
اگر به نظر می رسد صبح نمی توانید حرکت خود را ادامه دهید ، مهم نیست که شب گذشته چقدر خوابیده اید ، این نشانه دیگری است که دوش صبح برای شما مناسب است. مطالعات نشان داده است که داشتن دوش آب سرد در اوایل روز به تقویت سیستم عصبی مرکزی و تحریک غدد فوق کلیوی کمک می کند ، که هر دو به معنای افزایش سطح انرژی بیشتر در مرحله شروع روز است.

خستگی

4. آکنه و پوست چرب یا پوست سر
اگر از آکنه رنج می برید و پوست یا پوست سرتان چرب است ، ابتدا این مشکل صبح گاهی اوقات کمی بدتر می شود. با این وجود ، دوش آب سرد صبح به تعادل و تنظیم روغنهای طبیعی پوست کمک می کند و به کاهش چربی اضافی و مشکلاتی مانند آکنه کمک می کند که باعث بدتر شدن آن می شود. این یک نکته زیبایی خوب و آسان است!.

آکنه

5. گرفتگی بینی و سینه
آلرژی یا عفونت ویروسی مانند سرماخوردگی یا آنفولانزا می تواند شما را با یک احساس گرفتگی در صبح روبرو کنید. با این حال ، بخار حاصل از دوش آب گرم که صبح زود گرفته می شود می تواند به طور طبیعی به این مشکل کمک کند. بخار برای شل شدن مخاط انباشته شده عالی است ، که در غیر این صورت باعث ناراحتی در تنفس طبیعی می شود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد