اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صعود قیمت طلا، آیا روند افزایشی قیمت طلا ادامه دارد؟

در روز های پایانی هفته گذشته طلا توانست یک روند صعودی را آغاز کرده و بخشی از قیمت های از دست رفته خود را جبران کند. آیا این روند صعودی ادامه دار خواهد بود؟

صعود قیمت طلا، آیا روند افزایشی قیمت طلا ادامه دارد؟


در روز های پایانی هفته گذشته طلا توانست یک روند صعودی را آغاز کرده و بخشی از قیمت های از دست رفته خود را جبران کند. آیا این روند صعودی ادامه دار خواهد بود؟

به نظر می رسد طلا گروگان اوراق قرضه شده است ولی با روند اونس، عدد 1670 دلار می تواند کف طلا باشد زیرا بسته حمایتی بایدن تورم زاست و با بالا رفتن بازده اوراق قرضه قیمت طلا پایین می آید.

طلا

این روند می تواند در آینده تغییر کند و پس از آن طلا می تواند افزایش پیدا کند. نهایتا این همبستگی شکسته خواهد شد. بانک مرکزی آمریکا میگوید شاهد فشارهای تورمی بوده و ممکن است زودتر از موعد نرخهای بهره را افزایش دهد که در این صورت، همبستگی میان طلا و بازده اوراق قرضه شکسته می شود.

همچنین اگر سیاست گذاران آمریکایی تایید کنند که رشد بازده اوراق قرضه مایه نگرانی آنهاست، احتمال مداخله بانک مرکزی آمریکا تقویت شده و به نفع طلا خواهد بود.

بانک مرکزی آمریکا تاکنون این مسئله را نادیده گرفته است و به همین دلیل همه چشم ها به کنفرانس مطبوعاتی پاول، رییس بانک مرکزی آمریکا پس از پایان نشست سیاست پولی در چهارشنبه 27 اسفند 99 خیره شدهاست.

بانک مرکزی اروپا هم گفته نسبت به تورم و چاپ پول نگران است. ولی اگر پاول درباره منحنی بازده اظهار نظر نکند روند اونس مشکل خواهد شد.

دلار

کلوز طلا در 1728 می تواند نشان دهنده حرکت به سمت 1760 دلار باشد و افت به سمت 1670 دلار، تست مجدد کانال 1600 خواهد بود ولی حمایت مهم اونس 1670 خواهد بود و برای نزول بیشتر باید این سد شکسته شود.

آمار های اقتصادی متاثر بر اونس، شاخص تولید نیویورک ایمپایر استیت در دوشنبه 25 اسفند 99 ، خرده فروشی و تولید صنعتی آمریکا در سه شنبه 26 اسفند 99 ، شروع ساخت خانه و مجوز ساخت در آمریکا در چهارشنبه 27 اسفند 99 ، شاخص تولید فدرال رزرو فیلادلفیا و شمار متقاضیان بیمه بیکاری در پنجشنبه 28 اسفند 99 خواهند بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد