اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین دانه های قهوه که هر روز صبح به شما انرژی می بخشد

قهوه نمادی نهایی از انرژی گرفتن در صبح است. هنگام نوشیدن قهوه در حد متوسط، قهوه می تواند مزایای متفاوتی فراتر از انرژی صبحگاهی را برای شما فراهم کند.

قبل از خواندن این مطالب، بهترین دانه های قهوه برای انرژی دادن چه معیارهایی دارد؟ برای اینکه یک ایده به شما بدهیم، هر یک از قهوه هایی که ما پیشنهاد داده ایم، از نظر تقویت انرژی دارای معیارهای زیر هستند:

مقدار زیاد کافئین: بیشترین قسمت انرژی قهوه از کافئین موجود در آن ناشی می شود. ما اطمینان حاصل می کنیم که مقدار کافئین موجود در این قهوه ها در سطح ایمن است اما در عین حال بیشتر از خیلی از نوشیدنی های معمولی است.
انرژی یکبار مصرف: منظور ما از این امر این است که نیازی نیست که مقدار زیادی از آن را بنوشید تا تأثیر آنها را احساس کنید. در بسیاری از موارد، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک فنجان از این محصولات را نوشیده تا به انرژی مد نظر خود برسید.
مزایای سلامتی: تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن قهوه می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 و پارکینسون را کاهش داده، کبد شما را بهبود بخشیده و سایر مشکلات خطر قلبی را کاهش دهد. برخی از دانه های قهوه از نظر تأمین این فواید بهتر از سایرین عمل می کنند.

قهوه energy Infuel:

اولین قهوه در لیست ما، قهوه ی energy Infuel می باشد. این قهوه از نظر منشا، از دانه های کامل قهوه تهیه و برشته می شود. این مارک خاص به دلیل اینکه دارای یک حالت برشته هستند، انرژی بیشتری را برای شما فراهم می کند.

حالت کم برشته در مقایسه با قهوه های تیره تر، غلیظ تر به دلیل قرار نگرفتن در برابر گرما متراکم ترهستند. چگالی یک موضوع کلیدی است، زیرا وقتی قهوه غلیظ تر باشد، بیشتر از حد معمول کافئین در آن ذخیره می کند، بنابراین انرژی بیشتری نسبت به قهوه حرارت دیده و تیره دریافت خواهید کرد. و حتی اگر این قهوه برشته شده باشد، شما باز هم همان مزایای سلامتی را که از نوشیدن قهوه تیره می خورید، دریافت می کنید. مانند خطراتی مانند خطرات ضربان قلب پایین، بهبود کبد و پیشگیری از دیابت نوع 2 و پارکینسون.

همچنین مدل قویتری به نام قهوه Infuel Energy PLUS نیز وجود دارد. همانطور که از نامش پیداست، دانه های قهوه، فرایند دیگری را برای تقویت قهوه و بدون از بین بردن طعم اصلی طی می کنند.

قهوه ی اورگانیک Don Pablo Subtle Earth Organic Gourmet

قهوه ارگانیک در صنعت نادر است، اما قهوه ارگانیک Subtle Earth Organic به خوبی قهوه ارگانیک را به بازار ارائه می دهد. دانه ی عربیکا از منطقه مارکالا (Marcala) در هندوراس می آید و چندین هزار فوت از زمین رشد می کند.

این مخلوط توسط USDA به عنوان محصول ارگانیک فاقد GMO تأیید شده و بدون سموم دفع آفات و حشره کش ها پرورش داده می شود. شما قادر خواهید بود عطر و طعم عالی از دانه های قهوه ی ارگانیک Subtle Earth Organic را تجربه کنید در حالی که همچنان انرژی زیادی از آن دریافت می کنید.

قهوه شاک (Shock)

ادعا می شود قویترین قهوه کاملاً طبیعی با کافئین است، قهوه شاک (Shock) در واقع تعادل بین طعم و غلظت کافئین است. قهوه به خودی خود هیچ افزودنی ندارد و به شما اجازه می دهد از طعم های مختلفی که این مارک تجاری ارائه می دهد لذت ببرید.

نیازی به ذکر نیست که از نوشیدن قهوه می توانید کاملترین مزایای سلامتی را کسب کنید. اگر نیاز به هوشیاری دارید، یک فنجان از قهوه ی شاک (Shock ) به خوبی کار می کند.

قهوه کاریبو (Caribou)

قهوه کاریبو (Caribou) دانه های قهوه خود را از طریق مزارع پایدار دارای تأییدیه اتحادیه جنگل های دیمی می باشد تا اطمینان حاصل شود که کشاورزان در داد و ستد با عادلانه رفتار می کنند و همچنین محصول آنها به محیط زیست آسیب نمی زند.

این یکی دیگر از ترکیبات حرارت دیده است تا اطمینان حاصل شود که شما مقدار زیادی کافئین و انرژی از آن دریافت کرده، در حالی که از طعم و مزه قهوه Caribou نیز لذت می برید (یک عطر و طعم شیرین و لطیف با رنگ گیلاس همراه با یک لایه نهایی از کارامل و مغز)

قهوه دث ویش (Death Wish)

با وجود نام ترسناک (به معنی آرزو مرگ)، یک فنجان از قهوه Death Wish شما را نمی کشد. همانطور که گفته شد، این قهوه، قوی ترین قهوه جهان در بازار است. دانه ها به صورت دسته های کوچک تفت داده می شوند تا رایحه ای شدید و طعمی غلیظ از آن حاصل شود.

اگرچه به عنوان یک هشدار، از آنجا که قهوه Death Wish قویترین است، اگر به مقدار زیادی کافئین عادت نداشته باشید، حتی اگر فقط یک فنجان از آن را بنوشید، می تواند باعث برخی مشکلات معده شود.

قهوه ی کیکینگ هورس (Kicking Horse)

یکی دیگر از قهوه های تیره که یک ضربه محکم به شما وارد می کند، مارک Kicking Horse است. بهترین دانه های این قهوه کاملا برشته شده اند. روش دم کردن آنها باعث می شود که طعم های بی نظیری با شکلات تلخ بی نظیر، کمی کاکائو ، شکر قهوه ای و فندق های بو داده مخلوط در ترکیب خود بوده و عطر و طعم بسیار قابل توجه ای نیز دارد.

تمام آنچه شما نیاز دارید دو قاشق غذاخوری قهوه Kicking Horse است و می توانید آن را مصرف کنید، اما اگر احساس جسارت کنید همیشه می توانید مقدار بیشتری از آن را وارد بدن خود کنید.

قهوه کارارو 1927 (Carraro 1927)

مانند بسیاری از این لیست، قهوه ی کارارو (Carraro 1927) از دانه های عربیکا استفاده می کند. با این حال، این ماده همچنین در دانه های قهوه اسپرسوی ایتالیایی مخلوط می شود تا یک قدرت بیشتر به آن اضافه کند.

تهیه ی این محصول با انتخاب و ترکیب بهترین قهوه هایی که این شرکت در آن سال تولید کرده، قبل از حمل و نقل بو داده، انجام می شود.

به دلیل تنوع زیاد قهوه ها برای ترکیب شدن با اسپرسو، قهوه ی کارارو (Carraro 1927) مطمئناً شما را زنده کرده و از نوشیدن قهوه برای سلامتی خود لذت می برید. اگر در حالی که احساس انرژی دارید به دنبال عطر و بوی خوب و تجربه جدید می گردید، در انتخاب این قهوه تردید نکنید.

قهوه ی پیت کلمبیا (Peet’s Coffee Colombia Luminosa)

این نام با نام صدایی جالب مانند لومینوسا (به معنی نور زیاد) نیز باعث می شود تا مردم احساس کنند که حالت پخت برشته ی آن چگونه است. قهوه پیت (Peet’s) بیش از 50 سال است که فعالیت می کند و تکنیک آنها کامل شده است تا اطمینان حاصل کنید که از مزایای سلامتی و انرژی مورد نیاز شما برخوردار است.

قهوه Peet’s به صورت دسته ای کوچک با دست تفت داده شده و به صورت سفارشی برشته می شود. این اطمینان می دهد که محصولات با کیفیت بالا دریافت می کنید. این دسته خاص رایحه ی گل دارد، بنابراین می توانید به شوخی بگویید "استراحت می کنید تا بوی گلها را ببوید".

قهوه ی کامرون (Cameron Breakfast Blend)

قهوه ی (Cameron Breakfast Blend) افتخار دارد که بر این نکته تمرکز کند که چه چیزی را برای صبح می نوشید: دانه های اصلی قهوه. هدف کلی این برند، ارائه بهترین طعم از هر دانه بوده که اطمینان حاصل شود که طعم تلخی نخواهد گرفت و هنوز انرژی زیادی از آن دریافت خواهید کرد.

مشابه برند (Peet’s)، آنها دوباره قبل از این که برای تفت اول سرد شوند، دانه ها را به صورت دسته های کوچک تفت می دهند.

این دانه ها همچنین به طور پایدار رشد می کنند و این باعث می شود که بدانید در هنگام نوشیدن قهوه های پرانرژی و با طعم میوه ای آنها راضی هستید.

قهوه ی فرانسوی استارباکس (Starbucks French Dark Roast)

استارباکس به دلیل کیفیت کلی و محبوب قهوه، مجبور بود برخی موارد این لیست را تهیه کند. سخت است که استدلال کنیم قهوه آنها یک انرژی مناسب صبح نمی دهد.

از میان قهوه های مختلفی که استارباکس ارائه می دهد، قهوه ی برشته فرانسوی، به دلیل عطر و طعم دودی که ارائه می دهد، محبوبیت زیادی دارد. این دانه ها همچنین به بهترین وجه تفت داده شده و برای آن روزهایی که فقط به مقدار کمی انرژی از قهوه خود نیاز دارید، ایده آل است.

نتایج پایانی

روش های زیادی وجود دارد که باعث می شود صبح زود انرژی شما افزایش یابد. قهوه یکی از بهترین چیزهایی است که خود عطر آن هنگام دم کردن قهوه شما را بیدار می کند. همراه با طعم های دلپذیری که قهوه ارائه می دهد، می توانید یک قهوه را برای هر شخصی در هر شرایطی پیدا کنید.

حتی پس از نوشیدن قهوه احساس خستگی می کنید؟ شاید شما به اشتباه آن را نوشیده اید.

شما احتمالاً قدرت تقویت انرژی قهوه را تجربه کرده اید (به لطف محتوای کافئین بالای آن). اما همه ما واقعاً نمی دانیم که چگونه قهوه را برای حداکثر تقویت انرژی بنوشیم.

قانون اول: فقط در اول صبح قهوه بنوشید

قانون دوم: مقدار مناسب قهوه مصرفی را بدست آورید تا بدون اینکه در مصرف بیش از حد (که 16 گرم است) انرژی قابل توجهی داشته باشید.

قانون سوم: به دنبال قهوه های برشته بروید. ممکن است تصور کنید که قهوه ای با حالت برشتگی زیاد باعث افزایش کافئین می شود. اما واقعیت این است که بیشترین کافئین را قهوه هایی با حالت برشتگی کم دارد و پس از آن برشته ی متوسط ​​و پس از آن قهوه با برشتگی زیاد قرار دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد