اونس طلا2343.57
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,500,000
ربع14,700,000

حرکت هایی که کمر درد را از شما دور می کند

کمردرد می تواند به معنای واقعی کلمه یک درد واقعی در پشت شما باشد. اگر یک مشکل کمر در دوره¬ای از زندگی شما را ناتوان کرده است، مطمئنا می دانید که کمر درد می تواند به بسیاری از مناطق مختلف بدن شما تابانده شود.

به گزارش سایت طلا،مطمئنا می دانید که کمر درد می تواند به بسیاری از مناطق مختلف بدن شما تابانده شود. در واقع این در می تواند برای شما ناامید کننده باشد و شما را از انجام بیشتر برنامه­های روزمره باز دارد. با این حال، می توانید به راحتی و با کشش به کمر درد خود کمک کنید.

کمر درد همیشه ناشی لزوما ناشی از ضربه نیست. گرچه می تواند بیشتر اوقات فقط ناشی از وضعیت بد بدن، حرکات ناگهانی و چرخه سایش و پارگی طبیعی بدن شما باشد که بیشتر مشکلات کمر درد شما را بوجود می آورد.

خبر خوب این است که حرکات زیر برای کمر درد می تواند معجزه کند و شما می توانید یک بار دیگر در فرم خود قرار گیرید و بیشتر از گذشته احساس سلامت کنید.

البته اگر از ماهیت کمر درد خود مطمئن نیستید، توصیه می شود قبل از انجام هر یک از این کشش ها برای کمر درد، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

کشش همسترینگ سوپین

درمان کمر درد

ممکن است از خود بپرسید که همسترینگ چه ارتباطی با پشت شما دارد. خوب، دقیقا مانند اینکه کمر درد شما می تواند به سایر نواحی بدن شما تابیده شود، این مشکلات در لگن و همسترینگ شما است که ریشه بیشتر کمر درد است. متاسفانه، در جامعه امروز اکثر مرد بیشتر روزهایی را که بیکارند در مینشینند و با استفاده از ابزار تکنولوژی خم می شوند، که این امر می تواند باعث شود عضلات همسترینگ شما به مرور کوتاه شود. میزان فعالیت آن ها در این صورت مستقیما با میزان فعال بودن خود مناسب است.

بنابراین، با کوتاه شدن و سفت شدن همسترینگ، آن­ها شروع به کشیدن توبروزیته ایشیال (استخوان های نشسته) شما می کنند که از ایسکیم (قسمت پایین هر دو طرف لگن شما) گسترش می یابد. این می تواند باعث کج شدن لگن شما و خم شدن و گرد شدن ستون فقرات شما شود. نتیجه این فرآیند را اغلب به عنوان کمردرد احساس خواهید کرد.

از این رو، کشش منظم همسترینگ می تواند شیب خلفی لگن شما را معکوس کند (با طولانی شدن همسترینگ) و وضعیت بدن و هرگونه تنش ناشی از آن را در قسمت کمر بهبود می بخشد.

کشش پریفورمیس

عضله پریفورمیس در بدن شما یکی دیگر از متهمان شایع کمردرد است که در باسن شما قرار دارد. این عضله به پایین ستون فقرات شما متصل است و عملکرد آن این است که ران شما می تواند پای شما را بچرخاند و پای شما به سمت خارج چرخانده شود.

درمان کمر درد

دقبقا مانند همسترینگ شما، یک عضله فشرده پریفورمیس می تواند تا ناحیه گلوتئال و کمر شما تابش کند. در بعضی موارد، ممکن است سندرم پریفورمیس در جایی ایجاد شود که عصب سیاتیک شما در اثر سفت شدن عضله فشرده شود.

حرکت ژست کودک

درمان کمر درد

امروزه، یک مسئله بسیار متداول در پشت، خم شدن برای برداشتن چیزی است که خود را قادر به حرکت بعد از آن نمی دانید. این به احتمال زیاد می تواند نشان دهنده یک مشکل مفصل پشت در پشت شما باشد، زیرا اسپاسم عضلانی ناگهانی ستون فقرات را کمی از تراز خارج می کند. یکی از حرکات کششی محبوب که می توانید به آن متصل شوید، حرکت ژست کودک است که از حرکات مورد علاقه یوگا کاران است.

درست مانند جنین و کودک، به طور طبیعی ستون فقرات شما را منحنی می کند تا عضلات کمر شما را آزاد کند و با تثبیت عضلات اصلی آن­ها را دوباره مرتب کند. علاوه بر کمرتان، همچنین می توانید تنش هایی را در شانه ها، سینه، باسن، ران های داخلی، زانوها و مچ پا از بین ببرید.

ساید بند

درمان کمر درد

هرگونه عدم تعادل وضعیتی که طی سال­ها ایجاد می کنید، می تواند باعث ایجاد استرس در عضلات جانبی کمر و باسن شما شود. اگر قرار است تمام روز خمیده روی میز بنشینید، وضعیت بد شما احتمالا باعث کوتاه شدن عضلات پشتی و احساس سفتی در این ناحیه می شود. در نتیجه، ممکن است گاهی اوقات احساس کنید که قسمت بالاتنه شما بیشتر در لگن قرار گرفته است.

جدا از کمردرد ناشی از عدم تعادل وضعیتی، عضلات پشتی تنگ همچنین می توانند ظرفیت تنفسی کامل ریه های شما را محدود کنند. بنابراین، انجام حرکت ساید بند در برنامه روزمره، نه تنها حالت و انعطاف پذیری ستون فقرات را تسکین می دهد، بلکه می تواند مزایای بسیار دیگری از بهبود تنفس تا رفع یبوست به شما بدهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد