اونس طلا2304.33
مظنه15,066,000
18 گرم3,477,900
ارزش سکه33,943,698
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,900,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

هیچوقت صورت خود را با صابون نشویید !

تمیز کردن پوست با یک صابون برای پوست مضر است. اگرچه بسیاری از صابون های تکه ای اکنون فرمولاسیون ملایم تری نسبت به گذشته دارند، اما موضوع اتصال دهنده های نگهدارنده صابون به شکل میله همچنان باقی است.

هیچوقت صورت خود را با صابون نشویید !



میله های صابون با تعادل pH طبیعی پوست باعث کم آبی بدن می شوند
تمیز کردن پوست با یک صابون برای پوست مضر است. اگرچه بسیاری از صابون های تکه ای اکنون فرمولاسیون ملایم تری نسبت به گذشته دارند، اما موضوع اتصال دهنده های نگهدارنده صابون به شکل میله همچنان باقی است. این کلاسورها به طور طبیعی PH بالاتری نسبت به پوست شما دارند. این باعث می شود که پوست شما به حالت قلیایی درآید ، که منجر به خشکی آن می شود.

شستن صورت

pH اکثر انواع پوست 5.5 است. pH صابون بین 8-10 است ، بنابراین این امر بلافاصله رطوبت پوست را از بین می برد. این یک واقعیت است که پوست سالم در رطوبت رشد می کند. سلولهای پوستی شما مانند ماهی هستند و برای زندگی به آب احتیاج دارند. خشکی و کمبود آب برای سلامتی و ظاهر پوست در طولانی مدت مضر است.

اینگونه درباره اش فکر کنید. هنگامی که با یک صابون خشک کننده صورت خود را می شوید ، آب را از پوست بیرون می کشد و تجمع سلول های خشک پوست را ایجاد می کند. برای جبران رطوبتی که به تازگی از بین برده اید ، اکنون مرطوب کننده شما مجبور است سلول های کم آب ناشی از پاک سازی را ترمیم کند. این اصلا کارآمد نیست! هر محصول مراقبت از پوست که استفاده می کنید باید چیزهای اضافی و مفیدی را ارائه دهد.

PH

بهترین روش برای شستن صورت چیست؟
از پاک کننده ای بدون سولفات ، فوم کم و بدون سد کننده استفاده کنید
هنگام انتخاب فرمول کف کننده یا سایر گزینه های صابون ، همیشه باید در پاک کننده به دنبال "بدون سولفات" باشید. این بدان معنی است که این فرمول حاوی ترکیبات پایه سولفات نیست که مواد فعال کننده سطح هستند. این باید اطمینان حاصل کند که پاک کننده هم ملایم و هم ایمن است.

شستن صورت

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد