اونس طلا2340.38
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

4 نکته مهم که در انتخاب اسباب بازی برای کودکان باید به آن توجه کرد !

چگونه اسباب بازی مناسب فرزند خود را انتخاب می‌کنید؟ در این مقاله ایده هایی برای انتخاب اسباب بازی هایی ارائه می شود که به کمک آن ها کودک شما بتواند رشد کند ، او را به چالش بکشد و مهارت های تفکر ، جسمی ، زبانی و اجتماعی - عاطفی او را پرورش دهد.

4 نکته مهم که در انتخاب اسباب بازی برای کودکان باید به آن توجه کرد !


کودکان نوپا کاوشگران کوچکی هستند که با انجام کار یاد می گیرند. بازی با پیروی از علایق منحصر به فرد خود ، فرصتی عالی برای رشد و تمرین مهارتهای جدید به فرزند شما می دهد. اسباب بازی ها و وسایل بازی که کودک شما در دسترس دارد می تواند رشد او را از راه های مهم شکل دهد.

کودک نوپا

اگرچه ممکن است به نظر برسد که انتخاب اسباب بازی برای کودکان نوپا باید آسان باشد ، زیرا امروز وارد یک فروشگاه اسباب بازی می شوید ، اما تنها احساس راحتی بیش از حد است. تعداد زیادی اسباب بازی وجود دارد که برای بازار کودکان نوپا تولید شده است. چگونه مناسب کودک خود را انتخاب می کنید؟ چگونه می توان تشخیص داد که کدام یک از کیفیت بالا برخوردار هستند و کدام دوام دارند؟ کدام یک بیش از چند روز یا چند هفته علاقه کودک شما را جلب می کند؟ در زیر ایده هایی برای انتخاب اسباب بازی هایی آورده شده است که با کودک شما رشد می کنند ، او را به چالش می کشند و رشد کلی او را پرورش می دهند (مهارت های تفکر ، جسمی ، زبانی و اجتماعی - عاطفی او).

اسباب بازی

اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که به روش های مختلفی قابل استفاده باشد.

کودکان نوپا عاشق جدا شدن ، جمع کردن ، بیرون کشیدن ، قرار دادن ، اضافه کردن و جمع شدن هستند. اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که "انتهای باز" باشند به این معنا که کودک شما می تواند با آنها بازی های مختلفی انجام دهد. به عنوان مثال ، می توان از بلوک های چوبی یا بلوک های پلاستیکی متراکم پلاستیکی برای ساخت جاده ، باغ وحش ، پل یا سفینه فضایی استفاده کرد. اسباب بازی هایی از این دست باعث رشد تخیل کودک شما می شوند و به او کمک می کنند مهارت حل مسئله و تفکر منطقی را توسعه دهد.

مثالها: بلوک ، بلوک بهم پیوسته ، بلوک یا فنجان تودرتو و اسباب بازی برای بازی شن و ماسه و آب


به دنبال اسباب بازی هایی باشید که با کودک شما رشد می کنند.
همه ما تجربه خرید اسباب بازی ای را داریم که کودک ما به مدت دو روز با آن بازی می کند و دیگر هرگز آن را لمس نمی کند. با جستجوی اسباب بازی هایی که در مراحل مختلف رشد سرگرم کننده باشند ، می توانید در برابر آن محافظت کنید. به عنوان مثال ، حیوانات کوچک پلاستیکی برای کودک نوپای جوانی که ممکن است خانه جعبه کفش برای آنها بسازد ، سرگرم کننده است ، در حالی که کودک نوپای بزرگتر می تواند با استفاده از آنها داستانی را که ساخته است ، بازی کند.

مثالها: حیوانات پلاستیکی و اکشن فیگورها ، خانه عروسک های کودک نوپا ، قطارها و کامیون های کمپرسی (و وسایل نقلیه دیگر) ، حیوانات عروسکی و عروسک ها

کودکان
اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که اکتشاف و حل مسئله را تشویق می کنند.
بازی به کودکان این فرصت را می دهد تا مهارت های جدید را بارها و بارها تمرین کنند. اسباب بازی هایی که به بچه ها فرصت می دهند خودشان چیزی را کشف کنند - یا با کمی مربیگری - مهارت های منطقی تفکر را در آنها ایجاد می کنند و به آنها کمک می کنند تا به طور مداوم به حل مسئله بپردازند. آنها همچنین به کودکان کمک می کنند تا مهارت های روابط فضایی (درک چگونگی متناسب بودن اوضاع) ، هماهنگی چشم و مهارت های حرکتی خوب (با استفاده از عضلات کوچک در دست ها و انگشتان).

مثالها: پازل ، مرتب کننده شکل ، بلوک ، بلوک یا فنجان تودرتو ، مواد هنری مانند خاک رس ، رنگ ، مداد رنگی یا خمیر بازی.
به دنبال اسباب بازی هایی باشید که به تخیل کودک شما جرقه بزنند.
در طول سال سوم کودک شما ، خلاقیت او واقعاً در حال از بین رفتن است زیرا او اکنون قادر به بازی در نقش شخص دیگری (مانند یک پادشاه) است و تصور می کند که چیزی (مانند یک بلوک) در واقع چیز دیگری است (مانند یک تکه کیک) . به دنبال اسباب بازی هایی باشید که کودک شما می تواند هنگام توسعه و داستان پردازی از آنها استفاده کند. تظاهر به بازی مهارت های زبان و سواد ، مهارت های حل مسئله و توانایی توالی را ایجاد می کند (وقایع را به ترتیب منطقی قرار دهید).

مثالها: لباسها، بلوک ، غذای اسباب بازی و بشقاب های پلاستیکی ، اکشن فیگورها ، حیوانات و عروسک های پر شده ، قطارها و کامیون ها.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد