اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 نکته برای کسانی که به دنبال شغل خوب هستند !

مطمئنا همه به دنبال یک شغل خوب در زندگی هستیم ، شغلی که بتواند ارزش و احترام برای ما کسب کند، نیاز های ما را تامین کند ، سخت نباشد و...

5 نکته برای کسانی که به دنبال شغل خوب هستند !


هرکسی در انتخاب شغل مورد نظر خود معیار هایی را مدنظر قرار میدهد. ممکن است کسی فقط به حقوقی که از یک شغل نصیب او میشود توجه کند و سایر جنبه های آن را مد نظر قرار ندهد.

شغل

شخص دیگری ممکن است در پیدا کردن شغل فقط حقوق و مسائل مالی برای او در درجه اول اهمیت نباشد و سایر معیار ها را نیز مد نظر قرار دهد. برای مثال شخصیتی که آن شغل در آینده نصیب او میکند نیز دارای اهمیت باشد. و درجات بعدی نیز به امنیتی که آن شغل برای او به ارمغان می‌اورد نیز مد نظر باشد.

موفقیت شغلی

در اینجا ما 5 نکته مهم برای کسانی به دنبال شغل هستند را برای شما آماده کرده ایم، این نکات به هیچ شغل خاصی اختصاص ندارند بلکه فقط نکاتی کلی و جامع و البته لازم و کارآمد برای هرکسی است که به دنبال شغل است می‌باشد:

1 - برای خود یک رزومه ی تمیز و مرتب و البته قوی آماده کنید

شما به هر شرکت و سازمانی مراجعه کنید مطمئنا اولین چیزی که از شما میخواهند این است که رزومه ای تحویل دهید تا سابقه کار هایی که انجام داده اید و پروژه هایی که به پایان رسانده اید را ببینند. پس حتما نسبت به اماده کردن یک رزومه شفاف و کامل و البته مرتب اقدام کنید.

رزومه

2- سریع ناامید نشوید ، خوش بین باشید

یکی دیگر از مهم ترین راه های پیدا کردن شغل خوب مداومت و پیگیری منظم است که میتواند شما را به شغلی که میخواهید داشته باشید میرساند.

3- شما باید کار پیدا کنید، نه کار شما را

4- از تجربه کردن موقعیت های جدید نترسید

ترس از تجربه های جدید ممکن است شما را نسبت به پس زدن تجربه ها و شغل های جدید وابدارد.

5- اطلاعات خودت را مورد رشته یا حرفه ای در آن تخصص داری بروز کن

دنیای حال حاضر روز به روز در حال رشد و تغییر است با تغییرات همراه شوید و به دنبال ایده های جدید باشید، بروز باشید و همیشه اطلاعات کسب کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد