اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه میز خود را در خانه سازماندهی کنیم

وقت آن است که تجهیزات کار خود در خانه را مرتب کنید.

افراد بیشتری نسبت به گذشته در خانه کار می کنند که باعث شده برخی از افراد با تجهیزات جدید، لوازم جانبی جدید و حتی مبلمان جدید، محیط کار خود در خانه را مرتب کنند. اما اگر می خواهید دفتر خانگی خود را به فضای کاربردی تری تبدیل کنید، باید سعی کنید آن را مرتب و زیبا حفظ کنید. در اینجا چند توصیه از همکاران ما آورده شده است که به شما کمک می کند میز کار خود را سازماندهی کنید و امیدوارم در نتیجه بهره وری بیشتری داشته باشید.

پایه ی زیر مانیتور

ما پیشنهاد می کنیم که یک مانیتور خارجی نیز در راهنمای قبلی کار در خانه تهیه کنید و این دلیل خوبی دارد. این به طور جدی صفحه نمایش شما را افزایش می دهد و اغلب اوقات به راحتی در چشم شما ظاهر می شود.

با این حال، همه مانیتورها از نظر ارتفاع قابل تنظیم نیستند و مقدار کمی از میز را اشغال می کنند. پایه زیر مانیتور یا رایزر (riser) راهی برای حل آن است. یک مدل ساده و در عین حال موثر، مدل آمازون بیسیک است که دارای پایه های قابل انعطاف برای قد مورد نظر شما (تا 4 اینچ) به علاوه فضای ذخیره سازی گسترده 11 اینچ در زیر آن برای ذخیره لپ تاپ یا سایر وسایل است.

از طرف دیگر، اگر شما چیزی کمی شیک تر می خواهید ، این پایه مانیتور بامبو از Stellar Importers یک جا جذاب است. همراه با محفظه هایی است که متناسب با تلفن ، لیوان قهوه ، مودم، دفترچه یادداشت و موارد دیگر طراحی شده است.

این محفظه همچنین فضایی برای قرار دادن کابل های شما است. پاها به طور مغناطیسی به هم متصل می شوند، بنابراین جمع آوری آن بسیار آسان است. باید توجه داشته باشیم که ارتفاع قابل تنظیم نیست، اما به تجربه من دامنه 3.5 اینچی آن کافی بود تا مانیتور ما را به سطح چشم برساند. این مدل خاص به لطف سه سوراخ طراحی شده برای تهویه مطلوب گرما، به عنوان پایه لپ تاپ نیز به خوبی کار می کند.

اگر واقعاً مانیتوری روی میز کار خود نمی خواهید، بازویی مانیتور را در نظر بگیرید. اگر آرام نباشید و باید مرتباً موقعیت مانیتور خود را تغییر دهید، این گزینه به خصوص خوب است. یکی از موارد مورد علاقه ما بازوی مانیتور Jarvis توسط Fully است که دارای یک چرخان 360 درجه می باشد. مانیتورهای 13 تا 32 اینچی را در خود جای می دهد و می تواند حداکثر وزن 19.8 پوند را تحمل کند.

استند لپتاپ

اگر از لپ تاپ خود همانطور که روی میز یا روی پاهای خود از آن استفاده می کنید، این کار را اشتباه انجام می دهید. قوز کردن شانه ها برای دیدن صفحه نمایش برای وضعیت بدن شما مضر است، اگر مراقب نباشید می تواند به کمر درد، گردن درد و شانه درد منجر شود. به جای آن، شما می خواهید صفحه نمایش شما در سطح چشم باشد و اگر مانیتور جانبی ندارید، این بدان معنی است که لپ تاپ خود را با پایه بلند کنید. این مزیت مازادی دارد که فضای میز کار بیشتری نیز به شما می دهد.

ما استند Rain Design iLevel2 را توصیه می کنیم. ارتفاع این محصول به لطف شاسی موجود در جلو خود به راحتی قابل تنظیم است و طراحی کج آن نیز برای خنک نگه داشتن لپ تاپ عالی است. یک گزینه با قیمت ارزان تر. اگرچه دارای ارتفاع ثابت است، اما در پشت آن یک سامان دهنده کابل وجود دارد که به جمع شدن سیم ها کمک می کند.

اگر صاحب یک مانیتور جانبی هستید اما فضای اضافی زیادی ندارید، ما یک پایه عمودی را توصیه می کنیم. استند از شرکت Omoton می تواند لپ تاپ بسته شما را به حالت ایستاده نگه دارد، که در مرتب نگه داشتن میز کار شما بسیار کمک می کند.

داک لپتاپ

اکثر لپ تاپ ها فقط تعداد محدودی پورت دارند که می تواند به معنای گره خوردن چندین کابل و سیم باشد. با وجود یک داک مخصوص لپ تاپ مانند CalDigit TS3 Plus، شاید دیگر لازم نباشد هرگز این کار را انجام دهید. با اتصال لپ تاپ به TS3 Plus ، یک درگاه Thunderbolt 3 می تواند به 15 پورت تبدیل شود. این شامل شش پورت USB (یک USB-A و دیگری USB-C) ، گیگابیت اترنت، اسلاید کارت SD ، صدای بصری، جک 3.5 میلی متری ، پورت DisplayPort و Thunderbolt 3 است. این تا 87 وات برق برای شارژ لپ تاپ شما ارائه می دهد و شما می توانید از طریق DisplayPort و Thunderbolt 3 تا دو مانیتور 4K را به هم متصل کنید.

شارژر های گوشی همراه

یک پایه تلفن اختصاصی راهی عالی برای جلوگیری از آشفتگی میز کار بوده، در حالی که گوشی را همزمان شارژ می کنید. اگر گوشی شما، قابلیت شارژ بی سیم دارد، ما پایه Lamicall را توصیه می کنیم، زیرا در پشت آن یک ورودی تغذیه برای سیم شارژر وجود دارد. این استند از آلیاژ آلومینیوم با کیفیت بالا ساخته شده است و می توان آن را برای زاویه دید متفاوت به عقب و جلو متمایل کرد. اگر دوست دارید، می توانید تلفن خود را به صورت افقی برای تماشای فیلم قرار دهید.

اگر تلفنی با قابلیت شارژ بی سیم دارید، اکیداً توصیه می کنیم از شارژر بی سیم استفاده کنید تا مجبور نباشید با سیم های مزاحم روبرو شوید. استند Anker PowerWave گزینه خوبی است زیرا از شارژ سریع 10 وات با جدیدترین گوشی های گلکسی سامسونگ و شارژ 5 وات با آیفون 12 پشتیبانی می کند. ما دوست داریم که قیمت این دستگاه مقرون به صرفه باشد (از زمان انتشار این مقاله 16 دلار)، اگرچه بخاطر داشته باشید که شما باید شارژر اصلی آن را خود تهیه کنید.

یکی دیگر از گزینه های عالی Logitech Powered 3-in-1 Dock است که به طور بالقوه می تواند برای زوج ها یا شما که دو گوشی دارید عالی باشد. به این دلیل که از سطح مسطح مورد AirPods می توان برای شارژ تلفن دوم نیز استفاده کرد.

یکی از راه های صرفه جویی در فضای میز کار، تهیه چراغ مطالعه با شارژر بی سیم است که در استند قرار دارد. IKEA Hektar دارای یک ظاهر کلاسیک با یک شارژر القایی 5 وات، به علاوه یک پورت USB اضافی است. بنابراین می توانید دو دستگاه را همزمان شارژ کنید. برای طراحی آینده نگرانه، قسمتی از میز کار را با Taotronics LED روشن کرده که می تواند سرعت شما بیشتر کند.

مبدل میز ایستاده

برای کسانی که می خواهند با میزهای ایستاده کار کنند اما پول و فضای کافی ندارند، مبدل میز ایستاده یک گزینه عالی است. این می تواند هر میز را به یک فضای کار تبدیل کند، به علاوه فضای ذخیره سازی اضافی را در زیر فراهم می کند. این می تواند هر میز را به یک فضای کار تبدیل کند، به علاوه فضای ذخیره سازی اضافی را در زیر فراهم می کند. مبدل Cora از کمپانی Fully به لطف قاب آلومینیومی محکم خود، یکی از آن وسایل هاست که ما آن را بسیار دوست داریم.

بلند کردن یا پایین آوردن آن به آسانی فشار دادن دستگیره های دو طرف است و بسیار سبک وزن است بنابراین در پایان روز کاری می توانید به راحتی فضای کار خود را از پنهان کنید.

مدیریت کابل ها

مانند اکثر مردم، شما احتمالاً در پشت میز کار خود طغیانی از سیم های آویزان دارید. یک روش ساده برای غلبه بر آن، استفاده از چند ابزار ساده مدیریت کابل است. ساده ترین کار استفاده از این وسیله ی مدیریت سیم Velcro است که محکم، قابل استفاده مجدد و مقرون به صرفه می باشد. آنها به شما اجازه می دهند هفت کابل را با یک گیره تنظیم کنید، سپس می توانید آنها را با چسب پشت به میز یا دیوار خود بچسبانید. دیگر هرگز نگران افتادن سیم به پشت میز نخواهید بود.

استند هدفون

هدفون برای گوش صدای برتر را ارائه می دهد، اما می تواند فضای قابل توجهی در میز کار شما را هنگام استفاده نکردن اشغال کند. در عوض، سعی کنید آنها را روی پایه هدفون آویزان کنید که جدا از مرتب نگه داشتن فضای شما، هدفون شما را از خراشیدگی نیز محافظت کند. این مدل ارزان قیمت از کمپانی Lamicall، از آلومینیوم و پلاستیک ABS ساخته شده و دارای مرکز ثقل کمی است که باعث ایجاد پایه ای پایدارتر می شود. همچنین دارای ظاهری ساده و شیک بوده که به شما جلوه خوبی از فضای میز تحریر می بخشد.

همچنین می توانید هدفون های خود را با قلاب زیر میز " Anchor" که فضای لازم برای دو مجموعه هدفون را دارد، از چشم دور نگه دارید. این از سیلیکون تقویتی ساخته شده است و با نوارهای چسب 3M با اطمینان در میز کار شما چسبیده می شود. اگر می خواهید جایگذاری را کمی پایدارتر کنید، پایه های پیچ دار اختیاری نیز وجود دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد