اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کشورهای ثروتمند باید گوشت گاو مصنوعی بخورند

بیل گیتس می گوید کشورهای ثروتمند باید گوشت گاو 100 درصد مصنوعی بخورند.

به گزارش سایت طلا،بیل گیتس در مصاحبه اخیر خود با MIT Technology Review می گوید ثروتمندترین کشورهای جهان باید گوشت گاو را برای گزینه­های گیاهی برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی جهانی استفاده کنند.

من فکر می کنم همه کشورهای ثروتمند باید به گوشت گاو 100 درصد مصنوعی روی بیاورند. شما می توانید به تفاوت طعم عادت کنید و ادعا می شود که آن­ها با گذشت زمان طعم آن را حتی بهتر خواهند کرد.

گیتس در کتاب جدید خود "چگونه می توان از یک فاجعه آب و هوایی جلوگیری کرد" به کشاورزی پرداخته و اقدامات لازم برای از بین بردن انتشار گازهای گلخانه­ای را شرح می­دهد. خیرخواه و توسعه دهنده­ی میلیاردر نرم افزار در مورد تغییرات سیاست و نوآوری­های فنی نیاز برای کمک به مهار صنایع با بزرگتین ردپای کربن، مانند فولاد و سیمان بحث می کند.

گیتس شک و تردید خود را درمورد اینکه گوشت­های ساخته شده در سطح سلولی، از قبیل ممفیس میت، هرگز مقرون به صرفه نیست ابراز کرد، اما از شرکت­هایی مانند Impossible Foods و Beyond Meat به دلیل داشتن "راه حل با کیفیت و راه حل هزینه" از آنها تمجید کرد.

Impoddible Foods سازنده برگرهای گیاهی و سایر محصولات جایگزین گوشت، در اوایل ماه فوریه گفت، این قیمت را برای فروشگاه­های مواد غذایی در سراسر ایالات متحده، 20 درصد کاهش می دهد.

همچنین رقبای اصلی آن، با تجارت عمومی فراتر از گوشت، همچنین حضور خرده فروشی خود را گسترش داده و همکاری خود را با Walmart برای فروش محصولات خود در بیش از 2400 فروشگاه خود گسترش داده اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد