اونس طلا2337.64
مظنه14,956,000
18 گرم3,452,600
ارزش سکه33,695,868
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

در جوراب هایتان فلفل تند بریزید

متخصصان بر این باورند که پاها با بقیه اعضای بدن شما بسیار مرتبط هستند.

به گزارش سایت طلا،متخصصان بر این باورند که پاها با بقیه اعضای بدن شما بسیار مرتبط هستند. در هر پا، 7 هزار و دویست عصب مربوط به مناطق مختلف وجود دارد. با افزایش سن، گردش خون در پاهایمان مثل گذشته نیست و ممکن است برای گرم نگه داشتن آنها به کمک نیاز داشته باشیم. یک روش ساده برای این کار استفاده از فلفل است. وقتی فلفل تند می خوریم، تمام بدن ما از جمله پاها را گرم می کند.

ما در این تحقیق متوجه شدیم که این ترفند در شبهای سرد زمستان بسیار مفید بوده و دوست داریم آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

همه فلفل ها حاوی ترکیبی به نام کپسایسین (capsaicin) هستند. وقتی چیزی می خورید که حاوی این ماده باشد، باعث افزایش گردش خون در بدن شما خواهد شد. همچنین، وقتی این ماده با پوست تماس پیدا کند، باعث گشاد شدن رگ های خونی شده و جریان خون اضافی را تقویت می کند تا گرما در منطقه ایجاد شود. حس گرم شدن برای برخی از افراد می تواند بلافاصله اتفاق بیفتد. برای برخی دیگر، گرما به تدریج و با گذشت زمان افزایش می یابد.

این ترفند به ویژه در سرمای شدید، بسیار موثر است.

اگر در مناطقی با آب و هوای سرد زندگی می کنید، این ترفند مفید خواهد بود. در واقع ثابت شده است که کیفیت خواب می تواند فقط با دستکاری دمای پا در هنگام خواب بهبود یابد. اگر موارد زیادی را برای کمک به گرم نگه داشتن پاهای خود در زمستان امتحان کرده اید اما هیچ یک از آنها کارساز نبوده است، این روش ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

ساده ترین راه

ساده ترین راه استفاده از پودر فلفل تند برای گرم شدن پاها، این است که کمی روی پا یا داخل جوراب های خود بپاشید تا به طور مساوی روی پاها و انگشتان پا پخش شود. با این حال، باید مراقب باشید که زیاد استفاده نکنید چون ممکن است کمی گرم تر شود.

برخی از خطرات احتمالی

هر چند عوارض جانبی احتمالی وجود دارد. پودر فلفل می تواند باعث صورتی شدن جوراب های سفید و قرمز شدن پاها شود. بعلاوه، آنها به نوعی بوی فلفل قرمز خواهند گرفت. همچنین مراقب باشید در ابتدا زیاد استفاده نکنید، در غیر این صورت ممکن است متوجه شوید که این کار باعث گرم شدن بیشتر از حد انتظار پاهای شما می شود. به تدریج مقدار آن را افزایش دهید تا حد مناسب خود را پیدا کنید.

آیا می دانستید از فلفل تند می توان برای این کار استفاده کرد؟ آیا تا به حال این ترفند را امتحان کرده اید؟

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد