اونس طلا2330.5
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم23,800,000
ربع14,800,000

میوه ای که نمی‌دانستید پوستش هم خوردنی‌ست!

بسیاری از میوه ها وجود دارند که میدانیم پوست آنه هارا میتوان خورد و حتی خواص دارویی نیز دارند، مانند که کیوی که گاهی اوقات ممکن است برخی با پوست آن بخورند و برخی ها بدون پوست. اما در این میان میوه هایی وجود دارند که شاید اصلا نمیدانستیم که میتوان آن ها را با پوست خورد.

میوه ای که نمی‌دانستید پوستش هم خوردنی‌ست!


بسیاری از میوه ها وجود دارند که میدانیم پوست آنه هارا میتوان خورد و حتی خواص دارویی نیز دارند، مانند که کیوی که گاهی اوقات ممکن است برخی با پوست آن بخورند و برخی ها بدون پوست. اما در این میان میوه هایی وجود دارند که شاید اصلا نمیدانستیم که میتوان آن ها را با پوست خورد. شاید اگر آن را بشناسید تعجب کنید اما باید گفت که میوه ای که میتوان آن را با پوست خورد موز است.

موز

موز جدا از اینکه میوه ای سرشار از کلسیم و پتاسیم است و فواید بسیاری دارد. این میوه خوشمزه و بسیار پرخاصیت نه فقط خود آن بلکه پوست آن سرشار از خاصیت های فراوانی است که هرکسی باید نسبت به آن آگاهی داشته باشد. و بتواند از خواص آن به خوبی بهره بگیرد.

پوست موز

گرچه بسیاری از مردم به خوردن پوست موز هرگز حتی فکر هم نمی کنند، اما پوست موز پتاسیم، فیبر غذایی، چربی چند غیر اشباع و اسیدهای آمینه ی ضروری زیادی دارد که میتواند بسیار در بهبود سلامتی شما نقش داشته باشد.

پوست

تحقیقی هم نشان داده پوست موز و به خصوص پوست موزهای کال، سرشار از آنتی اکسیدان است. می توانید با استفاده از دستگاه مخلوط کن با پوست موز اسموتی درست کنید. اما اول باید آن را خوب بشویید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد