اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با خوردن این ماده غذایی پزشکان بیکار می‌شوند !

این ماده غذایی ارزان یکی از فراورده های لبنی به شمار می‌رود. این ماده غذایی با ارزش نه فقط در ایران بلکه در سایر کشور های جهان نیز طرفداران زیادی دارد.

با خوردن این ماده غذایی پزشکان بیکار می‌شوند !


کشک یکی از فراورده های لبنی به شمار می‌رود. این ماده غذایی با ارزش نه فقط در ایران بلکه در سایر کشور های جهان نیز طرفداران زیادی دارد. کشک را هم به عنوان یک ماده غذایی که طعم غذا را تقویت میکنند استفاده میکنند و هم به عنوان یک دارو که نقش مهمی در بهبود سیستم گوارش و هضم غذا دارد مورد استفاده قرار میدهند. این ماده غذایی همچنین برای کاهش وزن نیز بسیار مورد استفاد قرار میگیرد. به سلامت قلب کمک میکند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

کشک

همیچنین از کشک به صورت مستقیم برای درمان استفاده میکنند. برخی از افراد از آن بر روی پوست سر قرار میدهند تا شوره سر خود را درمان کنند. همچنین در تقویت ریشه مو نیز بسیار موثر است و نیاز است همیشه آن را در سبد غذایی خود داشته باشیم تا از خواص بهره ببریم.

کشک

در ادامه قصد داریم شما را با دیگر خواص جادویی کشک آشنا کنیم :

پروتئین کشک، سیستم ایمنی را تحریک و به ایجاد آنتی اکسیدان ارزشمند کمک کرده و رادیکالهای آزاد را نابود و در سم زدایی عوامل سرطان زا شرکت میکند و عملکرد شناختی را در بیماران آسیب پذیر از استرس بهبود میبخشد،

سیستم ایمنی

کشک افزایش دهنده توده عضلانی بدن ؛ و افزایش دهنده سطح سلامتی و تسریع کننده بهبودی بدن بعد از بیماری است !

بهترین کشک، کشکی است که از شیر دامی تهیه میشود که در چمنزارهای سبز طبیعت و به دور از هر گونه مواد شیمیایی و سموم، رشد یافته و به آنها هیچ گونه هورمون رشدی داده نمیشود

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد