اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چند اشتباه آرایشی که چهره را پیرتر نشان می‌دهد!

با اینکه هر روزه ما روش های مختلفی را برای جلوگیری از آسیب رساندن به مو ها و چهره خود به کار میگیریم اما خیلی ناخواسته باعث میشویم که روش هایی که به کار گرفته ایم در جهت عکس خود حرکت کنند و ما را آنگونه که میخواهیم نشان ندهند.

چند اشتباه آرایشی که چهره را پیرتر نشان می‌دهد!


با اینکه هر روزه ما روش های مختلفی را برای جلوگیری از آسیب رساندن به مو ها و چهره خود به کار میگیریم اما خیلی ناخواسته باعث میشویم که روش هایی که به کار گرفته ایم در جهت عکس خود حرکت کنند و ما را آنگونه که میخواهیم نشان ندهند. به همین دلیل لازم است که همیشه در مورد راه هایی که همیشه ممکن است به کار بگیریم اطلاعاتی کسب کنیم تا از عواقب و آسیب های احتمالی ناشی از آن جلوگیری کنیم.

پیری

در اینجا ما چند اشتباه آرایشی در نحوه مدل مو را به شما معرفی میکنیم که نقش زیادی در پیر نشان دادن چهر شما دارند. این اشتباهات در واقع اشتباهاتی بسیار جزئی نیستند فقط در نحوه تفکر و تصمیم ما در استفاده از یک مدل مو بستگی دارند.

لخت کردن موی صاف
با افزایش سن موهایمان نازک می‌شود. بهتر است جای لخت کردن و فرق وسط حجم موهای خود را افزایش دهید تا این مشکل مربوط به سن به چشم نیاید.

لخت کردن موی صاف

مدل موی اشتباه با چتری‌های غلط

مدل مو های چتری یکی از مواردی است که کمتر رعایت میشود و باید حتما در نحوه انجام آن دقت کنید و مراقب باشید که آنطوری که به شکل صورت شما نمی آید را استفاده نکنید.

رنگ موی خیلی تیره
موی خیلی تیره باعث می‌شود ظاهر شما خیلی خشن و جدی به نظر بیاید. تونهای طبیعی‌تر و نرمتر ظاهر را جوانتر نشان می‌دهند.

موی تیره

هایلایتهایی با تن خاکستری باعث می‌شود چهره خسته به نظر برسد

استفاده از شامپوی نامناسب
از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید تا رنگ موی همیشه شفاف باشد وکدر نشود. شامپو های دارای سولفات رنگ مو های شما را تیره و کرد میکنند.

گذاشتن فویلهای هایلایت در جایی نادرست

با گذاشتن فضای کافی بین هر فویل به جای گذاشتن پشت سر هم آنها، می‌توانید درون مو عمق بیشتری ایجاد کنید که ظاهری جوانتر و طبیعی‌تر دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد