اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این کار در 60 ثانیه کمر درد را از بین ببرید !

همه ما در زندگی با درد کمر رو به رو بوده ایم، حالا این درد به نسبت های مختلف متفاوت است. دلایل ایجاد کمر درد متفاوت استف ممکن است به دلیل جا به جایی اشیائ سنگین باشد، و یا نشستن طولانی مدت روی صندلی بدون رعایت استاندار های صحیح نشستن.

با این کار در 60 ثانیه کمر درد را از بین ببرید !


همه ما در زندگی با درد کمر رو به رو بوده ایم، حالا این درد به نسبت های مختلف متفاوت است. دلایل ایجاد کمر درد متفاوت استف ممکن است به دلیل جا به جایی اشیائ سنگین باشد، و یا نشستن طولانی مدت روی صندلی بدون رعایت استاندارد های صحیح نشستن. جدا از مسائل که مطرح شد باید به فکر راه حلی برای از بین بردن کمر درد و یا حتی کم کردن آن باشیم.

در اینجا ما راه حلی ساده را به شما معرفی میکنیم که یک ورزش است و هم یک راه حل ساده که با آن میتوانید کمر درد خود را در کمتر از 60 ثانیه کاهش دهید.

1- روی زمین بشینید و پای چپتان را دراز کنید. زانوی راست را خم کرده و کف پای راستتان را روی زمین بگذارید. با کمک دستان خود زانوی را به سمت سینه خود بکشید و چند ثانیه نگه دارید و سپس آزاد کنید. بعد از ده بار تکرار پا را عوض کنید.

ثانیه

2- روی کمر دراز بکشید، زانو هارا خم کنید و کف پاهای خود را روی زمین قرار دهید. زانو ها را خم شده نگه دارید، ران ها را 10 تا 15 سانتی متر با فاصله از زمنی برگردانید. این حرکت را پنج بار تکرار کنید.

3- همچنان روی کمر دراز بکشید. پای چپ خود را صاف کنید و روی زمین بگذارید. زانوی راست را خم کنید و با دوست خود بگیرید. زانو را به سمت سینه بکشید و برای چند ثانیه نگه دارید، سپس رها کنید. ده بار تکرار برای هرپا

4- روی زمین بنشینید و پاها را جلوی خود صاف روی زمین قرار دهید. دست ها را به سمت جلو بکشید و بدنتان را خم کنید.، سعی کنید با اگشتان خود دستتان نوک انگشتهای پا را بگیرید. چند ثانیه نگه دارید و سپس رها کنید. ده مرتبه این حرکت را تکرار کنید.

کاهش درد کمر

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد