اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چین المپیک توکیو را واکسینه می کند

چین اعلام کرده است که برای همکاری با کمیته بین‌المللی المپیک، واکسن کرونا را برای ورزشکاران بازی‌های المپیک توکیو تهیه می‌کند.

به گزارش سایت طلا،چین اعلام کرده است که برای همکاری با کمیته بین‌المللی المپیک، واکسن کرونا را برای ورزشکاران بازی‌های المپیک توکیو تهیه می‌کند.

به گزارش رادیو بین المللی چین، پکن صبح روز سه شنبه اعلام کرده است که به ورزشکاران شرکت‌کننده در المپیک واکسن اهدا می‌کند. همچنین چین خدمات تزریق واکسن به شهروندان چینی خارج از کشور ارائه می‌کند.

پس از تعویق یک ساله المپیک 2020توکیو به دلیل شیوع بیماری covid-19، قرار بر این است که این مسابقات از 23 جولای تا 8 آگوست 2021 (1 مرداد تا 17 مرداد 1400) و پارا المپیک نیز از 24 آگوست تا 5 سپتامبر 2021 (2 شهریور تا 14 شهریور 1400) در توکیو برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش ایرنا، چین تا به حال مجوز استفاده عمومی از 4 واکسن کرونا را صادر کرده است که هر 4 واکسن تولید جمهوری خلق چین می‌باشند. تا به حال نزدیک به 52 میلیون دوز واکسن کرونا به شهروندان چینی تزریق شده است. چین درصدد است که تا پایان ماه جولای، 40 درصد از جمعیت این کشور را (تقریبا 600 میلیون نفر) را در برابر ویروس کرونا واکسینه کند.

واکسیناسیون ورزشکاران

این کشور تا به کنون به بیش از 52 کشور واکسن اهدا کرده و مقادیر زیادی نیز از واکسن کرونای تولیدی خود را صادر نموده است؛ به طوری که تا به حال 27 کشور خارجی از چین واکسن خریداری کرده‌اند.همچنین چین قرار است که طی برنامه سازمان کوواکس، 10 میلیون دوز واکسن کرونا را به کشورهای نیازمند اهدا کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد