اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

تست کرونای 6 نفر صدها نفر روی کشتی را گرفتار کرد!

بعد از مثبت شدن تست کرونای 6 نفر در کشتی جدید رویال کارائیب، هم اکنون این کشتی در آلمان با حدود 500 نفر خدمه گرفتار شده است.

به گزارش سایت طلا،بعد از مثبت شدن تست کرونای 6 نفر در کشتی جدید رویال کارائیب، هم اکنون این کشتی در آلمان با حدود 500 نفر خدمه گرفتار شده است. همه ی افراد مجبورند روی کشتی بمانند. طبق گزارش اخبار آلمانی، ادیسه دریاها هم اکنون در برمرهاون لنگر انداخته و مشخص نیست چه زمانی آزاد می شود تا به مسیرش در دریا ادامه دهد.

طبق گفته ی مسئول بهداشت برمن، خدمه ی آلوده به ویروس در هتل محلی قرنطینه شده اند. طبق گزارشات، این کشتی هفته قبل حامل دو فرد آلوده به ویروس کرونا بوده است و تست کرونای 6 مبتلای جدید به دلیل تماس نزدیک با این افراد مثبت شده است.

کشتی جدید رویال کارائیب

سخنگوی مسئول بهداشت برمن گفت: "ما مورد جدیدی انتظار نداریم." برای احتیاط بیشتر، این کشتی هم اکنون با 500 خدمه خود در بندر برمن نگه داشته شده است.

سخنگوی کشتی رویال کارائیب گفت ادیسه ی دریاها هم اکنون در کشتی سازی "میر رفت" آلمان در حال تعمیر می باشد تا به مسیر خودش روی آب ادامه دهد. همچنین اضافه کرد "به عنوان بخشی از پروتکل های سختگیرانه ای که توسط کارخانه کشتی سازی اعمال شده است، همه کارگران و خدمه کشتی سازی باید قبل از سوار شدن نتیجه آزمایش منفی PCR را دریافت کنند."

کشتی جدید رویال کارائیب

پس از سوار شدن روی کشتی، بصورت روزانه آزمایش انجام می شود. این روند به مایر ورف اجازه می دهد تا موارد احتمالی کرونا را شناسایی کند و اقدامات لازم را برای مهار شیوع ویروس انجام دهد. اوایل این هفته ، شش کارگر کشتی سازی پس از آزمایش مثبت شناسایی شدند و بلافاصله در ساحل قرنطینه شدند. در حال حاضر، هیچ مورد مثبتی وجود ندارد.

مسئولین کشتی اخیرا اعلام کردند ادیسه ی دریاها بزودی در تابستان 2021 از حیفا، اسرائیل، حرکت می کند و می تواند 3 تا 7 شب در اطراف قبرس و جزایر یونان گشت بزند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد