اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش قیمت طلا و دلار، افت قیمت ها تا کجا ادامه خواهد یافت؟

همراه با کاهش قیمت دلار در بازار و همچنین کاهش قیمت انس جهانی، ریزش ها به بازار طلا و سکه نیز رسید و باعث شد تا سکه به نیمه پایین کانال 10 میلیون تومان سقوط کند.

کاهش قیمت طلا و دلار، افت قیمت ها تا کجا ادامه خواهد یافت؟

همراه با کاهش قیمت دلار در بازار و همچنین کاهش قیمت انس جهانی، ریزش ها به بازار طلا و سکه نیز رسید و باعث شد تا سکه به نیمه پایین کانال 10 میلیون تومان سقوط کند.

همتی می گوید نرخ های کنونی ارز ناشی از عدم اطمینان و انتظارات است و چنین نخواهد ماند و اگر منابع ارزی خود بانک در دسترس باشد توان کاهش قیمت و ثبات بیشتر بازار ارز را داریم. در این مدت یک دلار ارزپاشی صورت نگرفته و میزان ذخایر ارزی نیز نسبت به گذشته افزایش یافته است.

سکه

همچنین دیپلمات سابق انگلیس میگوید 400 ميليون پوند به ايران بدهكاريم و تلاش های زیادی برای پرداخت این طلب در جریان است.

روز گذشته صرافی ملی و صرافی های منتخب در کانال 24300 تومان کلوز خوردند و دلار بازار نیز به علت فشار فروش عصرگاهی در محدوده 24700 تا 24900 تومان باقی ماند و تمام اندوخته های صبح را از دست داد که می تواند روند بازار فردا را متاثر کند.

دلار

دیروز سکه هم با اونس 1680 و با کمک دلارِ توانست کانال 10500 را حفظ کند ولی حباب مثبت سکه تا کانال 700 هزار تومانی پیش رفت.

از طرف دیگر خبری از فاند پذیری اونس بابت بسته حمایتی بایدن نبود تا کاهشی های سکه، بازار را باب میل خود دیدند ولی دلار توانست اثر نزولی اونس را جبران کند و با وضعیت عصرگاهی دلار و در صورت عدم تقویت اونس، سکه امروز برای بقا در کانال 10500 تومان با دشواری هایی مواجه خواهد شد، طلای 18 عیار هم در مرز 1011 تومان بسته شد.

انس طلا

اگر اونس به کانال 1700 دلار برگردد، سکه با حمایت دلار در 10600 تثبیت می گردد، بسته محرک 1.9 تریلیون دلاری بایدن فردا چهارشنبه تصویب می شود و موسسه Goldman Sachs پیش‌بینی خود از بازده اوراق 10 ساله را برای پایان سال 2021، از 1.5% به 1.9% افزایش داد.

اونس امروز اونس تراز تجاری آلمان ساعت 10:30 و تولید ناخالص داخلی (فصلی) ناحیه یورو ساعت 13:30 را پیش روی خود دارد با اینحال سکه امروز می تواند در محدوده 10400 تا 10600 تومان مانور دهد.

بازار ساز با ورود دلار نیمایی به کانال 22 و تزریق ارز به بازار یعنی تمایلی ندارد که کلوز پایان سال دلار در کانال ۲۵ قرار. گیرد لذا دلار امروز در محدوده 24600 تا 25400 برای بازار تهران قابل پیش بینی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد