اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

شوک جدید آمریکایی‌هایی که در سال 2020 بیکار شدند

میلیون‌ها آمریکایی که در سال 2020 بیکار شدند، با شوک دیگری مواجه شدند

به گزارش سایت طلا ،میلیون‌ها آمریکایی که در سال 2020 بیکار شدند، با شوک دیگری مواجه شدند: قبض‌های مالیاتی 2020 که توان پرداخت آن را ندارند.

زمانی که آمریکایی‌ها آماده می‌شوند تا اسناد مربوط به درآمدهای سال 2020 خود را ثبت کنند، نمایندگان دموکرات پارلمان آمریکا سعی دارند طی لایحه‌ای درآمدهای حاصل از مالیات بر افرادی که مزایای بیکاری از آمریکا را دریافت کردند را مسدود کند. طی این لایحه دولت فدرال ایالات متحده نباید از این افراد که به خاطر از دست دادن شغل خود 10200 دلار از دولت دریافت کردند، مالیات دریافت کند.

با طرح 9/1 تریلیون دلاری رییس جمهور جو بایدن برای بسته کمکی کووید 19، این احتمال قدرت می‌گیرد که از این افراد مالیات دریافت نشود.

بیمه بیکاری برای افرادی که از بیمه پول دریافت می‌کنند مالیات در نظر گرفته و این افراد باید مالیات این کمک‌های دولتی را پرداخت نمایند. اما بسیاری از مردمی که این کمک‌ها را دریافت کردند از اینکه باید مالیات پرداخت کنند آگاهی ندارند؛ به طوری که 37 درصد مردم از قبل نمی‌دانستند که کمک‌های دولتی کرونا شامل مالیات نمی‌شود. این بدان معنی است که نزدیک به نیمی از متقاضیان به تازگی دانسته‌اند که باید مالیات بر درآمد حاصل از کمک‌های دولتی را پرداخت نمایند.

بسیاری از کارشناسان امور مالیاتی نگران اند که میلیون‌ها نفر با قبض‌های مالیات مواجه شوند و نتوانند آن را پرداخت کنند که این باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای آنها و همچنین دولت می‌شود. این قضیه از آنجایی نگران کننده است که بسیاری از این افراد هنوز شغل ندارند و درگیر مشکلات مالی هستند که این قبض هم می‌تواند بر مشکلات آنها بیافزاید. اخیرا واشنگتن طرحی برای حل این مسئله ارائه کرده است که می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

این طرح، کمک 9/1 تریلیون دلاری است که جو بایدن آن را برنامه ریزی کرده است. در قسمتی از این طرح عنوان شده است که کمک نقدی دولت به افراد را از هفته‌ای 600 دلار به 800 دلار افزایش می‌یابد و دولت آن را تا سپتامبر تمدید می‌کند.

طی 17 هفته گذشته دولت آمریکا به کدام از افراد نامبرده 10200 دلار کمک کرده است تا این افراد بتوانند از عهده حداقل‌های زندگی خود بر آیند. طبق محاسباتی که توسط نهادهای آمارده انجام شده، یک کارگر می‌توانست حداقل 24 هزار دلار در این مدت درآمد داشته باشد که این رقم نشان دهنده فشاری است که بر روی بیکاران آمریکایی وجود دارد.

قانون‌گذاران آمریکایی برای افراد بدون شغل تسهیلات ویژه‌ای در سال 2020 تدارک دیده بودند تا کسانی که قبلا شغل داشته‌اند و بخاطر کرونا شغل خود را از دست داده‌اند بتوانند نیازهای خود را بر طرف کنند. طبق طرح جدید دولت ایالات متحده این افراد مجبور نیستند مالیات تسهیلات خود را پرداخت کنند و دولت از این مالیات می‌گذرد. شایسته ذکر است که این طرح توسط سنا تصویب شده و فقط اجرایی شدن آن در دست اقدام است.

البته جای هیچ شکی نیست که کمک‌های دولتی تا به امروز ناکافی بوده و نتوانسته به خوبی مشکل بیکاری و مشکلات اقتصادی ناشی کرونا را حل کند اما انتظار می‌رود طرح جدید دولت بایدن بتواند اقتصاد آمریکا را از حالت رکود فعلی نجات دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد