اونس طلا2206.8
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

طلا تا عید ارزان می‌شود یا گران؟

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به افزایش قیمت طلا و سکه در بازار امروز بیان کرد: به نظر نمی‌رسد طلا و سکه تا پایان سال نوسان قیمت چندانی داشته باشد.

به گزارش سایت طلا،محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت امروز بازار طلا توضیح داد: برخلاف روز گذشته روند قیمت طلا و سکه امروز صعودی بود این درحالیست که ارزش اونس جهانی با شروع کار بازارهای خارجی حدود ۱۰دلار کاهش یافته اما نگاه بازار به رشد نرخ ارز بوده است.

BOX:491553045

او اضافه کرد: البته نوسان قیمت طلا و سکه غیرطبیعی نیست و بازار تقریبا در شرایط ثبات قرار دارد که انتظار داریم این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد.

این فعال بازار طلا با اشاره به وضعیت تقاضا هم اظهار کرد: امروز باتوجه به رشد قیمت‌ها تقاضا نسبت به روز گذشته بیشتر بود اما همچنان وضعیت بازار شب عید قابل مقایسه با سال‌های پیش نیست.

کشتی‌آرای با پیش‌بینی قیمت‌ها در روزهای آینده تصریح کرد: اگر شوک سیاسی یا اقتصادی رخ ندهد بهای اونس جهانی و دلار نوسان نخواهد داشت و به همین ترتیب قیمت طلا و سکه نیز در محدوده فعلی باقی خواهد ماند.

قیمت طلا و سکه ۱۸اسفند ماه۹۹

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران با تشریح قیمت‌های امروز بیان کرد: در جریان معاملات امروز ساعت (۱۷:۰۰) قیمت سکه امامی به ۱۰میلیون و ۵۱۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۳۰۰هزار تومان افزایش یافت؛ ضمن اینکه حباب سکه هم ۵۰۰هزار تومان است.

او اضافه کرد: قیمت نیم سکه به شش میلیون و ۱۵۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۸۵۰هزار و سکه یک گرمی به دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسید؛ همچنین قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار در بازار امروز چهار میلیون و ۴۳۲هزار و طلای ۱۸عیار گرمی یک میلیون و ۲۳هزار تومان اعلام شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد