اونس طلا2314.87
مظنه15,291,000
18 گرم3,529,900
ارزش سکه34,450,623
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

این میوه فقط برای افرادی است که ترس و دلهره دارند!

این میوه جادویی که یکی از میوه های محبوب بسیاری از افراد است، به سبب خواص زیادی که دارد جزو پر خاصیت ترین میوه ها به شمار می‌رود.

این میوه فقط برای افرادی است که ترس و دلهره دارند!


به یک درختچه یا درخت کوچک است و بومی غرب آسیا است. درختانی بسیار سازگار ، نگهدارنده کم و مقاوم در برابر سرما هستند و بندرت به کود نیاز دارند. این درختان خاکهای سنگین و مرطوب را ترجیح می دهند. آبیاری عمیق منظم در ماههای گرم تابستان برای تولید میوه مفید است. از آنجایی که این گیاه در خانواده گل رز قرار دارد ، در معرض برخی بیماری ها قرار دارد. با این حال ، مراقبت خوب از درخت شما می تواند از بروز مشکلات جلوگیری کند.


از ویژگی های این میوه میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

1. واکنش های آلرژیک

از مدتها قبل به دلیل توانایی کنترل واکنشهای آلرژیک ، تحسین شده است. هنگامی که به عنوان محلول یا ژل روی پوست استفاده شود ، می تواند از درماتیت آتوپیک و همچنین سایر بیماری های پوستی مشابه سود ببرد. همچنین مقادیر بالای ویتامین C موجود در گیاه به کنترل التهاب و بهبود سلامت و ظاهر پوست کمک می کند.

واکنش های آلرژیک

2. بیماری های دستگاه گوارش

به غیر از عملکرد کلی دستگاه گوارش ، فیبر موجود در گیاه می تواند به پیشگیری از برخی بیماری های گوارشی مانند بیماری التهابی روده (IBD) ، انواع سرطان ها یا دیورتیکولیت کمک کند. کاتچین و اپی کاتچین موجود در فیبر با سموم خاصی که باعث سرطان می شوند در روده بزرگ متصل می شوند ، بنابراین از غشای مخاط آن سیستم مهم اندام محافظت می کند.

3. پیشگیری از سرطان

سرطان یکی از بیماری هایی است که بیشتر در تاریخ اخیر مورد بحث قرار گرفته است. بنابراین ، هر چیزی که بتواند احتمال ابتلا به سرطان را کاهش دهد معمولاً محبوب می شود. كوئین از سطح بالایی از آنتی اکسیدان ها مانند تركیبات فنلی و فیتونو مغذی تشكیل شده است كه در خنثی سازی و همچنین از بین بردن رادیكال های آزاد در بدن بسیار موثر است. رادیکال های آزاد در واقع محصولات جانبی خطرناک متابولیسم سلولی هستند زیرا ممکن است باعث جهش یا مرگ سلول های سالم شوند. ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در میوه به طور مستقیم برای کاهش احتمال ابتلا به انواع مختلف سرطان در ارتباط است.

سرطان

7. فشار خون سنج

پتاسیم یکی از مهمترین مواد معدنی موجود در گیاه است که برای حفظ فشار خون و تسهیل انتقال مایع موثر در سلولهای بدن ضروری است. پتاسیم باعث شل شدن رگهای خونی و عروق می شود و در نتیجه فشار بر روی سیستم قلبی عروقی کاهش می یابد.

فشار خون

8. خواص ضد التهابی

این میوه رسیده ی در واقع منبع شگفت انگیزی از ویتامین C است و تقریباً 25٪ از مقدار پیشنهادی روزانه (RDA) را به خود اختصاص می دهد. ویتامین C به تقویت ایمنی کمک می کند و به درمان بیماری های التهابی کمک می کند. همچنین دارای خواص ضد آلرژی است و همچنین می تواند در تهیه محصولات غذایی برای مبتلایان به آلرژی مورد استفاده قرار گیرد

از دیگر به قلب را تقویت و انسان را تیزهوش می‌کند. سنگینی قلب، سینه و غم را برطرف، ذهن و حافظه را زیاد کرده و حکمت را زیاد و افراد ترسو را شجاع می‌کند پس برای افرادی که ترس و دلهره دارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد