اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گروسی: ماه بعد با ایران جلسه‌ای فنی خواهم داشت

گروسی مدعی شد: قصد من تلاش برای دستیابی به یک تفاهم در خصوص این مسائل تا قبل از نشست بعدی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.

به گزارش سایت طلا،مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی می‌گوید ایران پذیرفته در روشن شدن برخی مسائل مشارکت داشته باشد و ماه میلادی آوریل نشستی با مقامات این کشور برگزار خواهد شد.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست مطبوعاتی خود اعلام کرد که برای ماه میلادی آینده (آوریل)، برگزاری یک جلسه فنی با ایران، در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در نتیجه مشاوره‌های فشرده‌ای که با ایران داشتم؛ این کشور سرانجام از ابتکار من استقبال کرد و پذیرفت که در تلاشی متمرکز و نظام‌مند با هدف روشن کردن برخی مسائل مشارکت کند.

گروسی پیشتر مدعی شده بود که ایران باید از بابت وجود ذرات اورانیوم در برخی سایت‌های قدیمی و از پیش اعلام نشده، توضیحاتی ارائه کند- ادعایی که امروز بار دیگر از سوی او و همچنین آمریکا، تکرار شد.

وی در این باره افزود: این مسائل (که ایران در روشن شدن آنها مشارکت خواهد داشت) وجود ذرات و همچنین تردید در خصوص مواد خاص در ایران را شامل می‌شود که پیشتر اعلام نشده بود.

گروسی مدعی شد: قصد من تلاش برای دستیابی به یک تفاهم در خصوص این مسائل تا قبل از نشست بعدی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.

به ادعای گروسی این جلسه در ارتباط با عدم همکاری پادمانی و عدم اعلام مواد و تجهیزات هسته‌ای در ایران است و ارتباطی با توقف پروتکل الحاقی از سوی این کشور ندارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد