اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خبری خوب برای کسانی که شلخته هستند !

افراد شلخته، به ظاهر از داشته‌های خود بی‌خبرند؛ اما طبق نظم خاص درون ذهنشان، دقیقا می‌دانند جای هر چیزی کجاست.ذهن این گونه افراد از روزمرگی‌های عادی فاصله گرفته و میتوانند بهتر فکر کنند.

خبری خوب برای کسانی که شلخته هستند !


هر روز ما شاهد کشف اطلاعات بیشتری توسط دانشمندان و روانشناسان در مورد رفتار های انسانی و نوع تفکرات آنها هستیم. به این صورت که اگر شما شناخت کاملی از خود داشته باشید مطمئنا میتوانید ریشه رفتار های خود را نیز پیدا کنید.به همین دلیل دانشمندان و روانشناسان همیشه گفته اند که همیشه سعی کنید در مورد رفتار ها و افکار خود مطالعه و واکاوی کنید.

ذهن هرکسی نوع خاصی رفتار هارا بر اساس نوع تفکرات و احساساتش بروز میدهد. اگر شما فرد باهوشی باشید، رفتار های خاصی از خود نشان میدهید، اگر فرد سخت کوشی باشید رفتار های خاصی از خود نشان می‌دهید. در مطالعه جدید که توسط دانشمندان انجام شده است به وجود خلاقیت در افراد شلخته اشاره دارد.

افراد شلخته

در پایین به تشریح مطالعاتی که انجام شده است میپردازیم

بر اساس مقاله‌ای که توسط دانشمندان دانشگاه مینه سوتا از نتایج مطالعات منتشر شده ، علم در نهایت توانست وجود خلاقیت بالا در افراد شلخته را به اثبات برساند. طی این مطالعات مشخص شده که افراد در محیط نامنظم، به نتایج بهتری میرسند و قادر به خلق ایده‌های جدید هستند.

دانشگاه مینه سوتا

یکی از مهم‌ترین دلایل آن عدم حساسیت‌های ناشی از وسواس فکری ایجاد شده در طولانی مدت است. شما همیشه نمی‌توانید منظم باشید و اگر دائما به این موضوع بپردازید، به این معنی است که بخش عمده کارهای روزانه شما به یک عادت اجباری تبدیل شده و در نهایت باعث ایجاد محدودیت‌هایی در افکار شما می‌شود.
در واقع شما به دور خلاقیت خود یک حصار فکری می‌کشید.

خلاقیت

افراد شلخته، به ظاهر از داشته‌های خود بی‌خبرند؛ اما طبق نظم خاص درون ذهنشان، دقیقا می‌دانند جای هر چیزی کجاست.ذهن این گونه افراد از روزمرگی‌های عادی فاصله گرفته و بدین ترتیب می‌توانند خارج از چهارچوب عمومی مطالب فکر کرده و خلاقیت بیشتری از خود بروز دهند. ایده‌های ناب عموما مربوط به ذهن‌های شلخته است

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد