اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

7 موقعیت که جیب‌بر ها به راحتی شما را طعمه می‌کنند !

ممکن است شما هم در زندگی خود وسایل با ارزش خود مانند گوشی یا طلا را توسط جیب بر ها از دست داده باشید. در اینجا ما هفت روشی را که در آن به راحتی طعمه جیب بر ها میشوید را به شما معرفی می‌کنیم

7 موقعیت که جیب‌بر ها به راحتی شما را طعمه می‌کنند !


سد معبر پله ها ( پله برقی ) :

یکی از جاهایی که احتمال بالایی دارد که طعمه جیب بر ها شوید درواقع مواقعی که است که از پله برقی استفاده میکنید. در این حالت جیب بر از یک نفر به عنوان حواس پرت کن استفاده میکند و سپس خود از پشت سر اقدام به جیب بری می‌کند. به این صورت که در زمان پیاده شدن شما با انداختن مانعی حواس شما را پرت کرده و به راحتی وسیله مورد نظر را میدزدند. پس همیشه از جیب های داخلی خود استفاده کنید.

پله برقی

پارک ها

در این حالت نیز یک نفر به عنوان حواس پرت کن در صحنه حضور دارد که با استفاده از یک سوال یا یک اتفاق حواس شما را پرت می‌کنند و در همین حال جیب بر کیف شما را میدزدد. برای جلوگیری از این کار باید وسایل خود را نزدیک به خود نگه دارید تا متوجه ربوده شدن آنها شوید.

پارک ها

خودپرداز ها

یکی نفر به عنوان کمک رسان حضور دارد

جیب بر اول در ابتدا اقدام به شناسایی رمز عبور خود می‌کند و سپس با استفاده از یک ترفند اقدام به پرت کردن حواس شما میکند مانند انداختن پول در کنار شما. سپس در لحظه ای که حواس شما پرت می‌شود. فرد دیگری اقدام به بیرون کشیدن کارت بانکی شما میکند و در کمترین زمان ممکن اقدام به تخلیه حساب شما میکنند. برای جلوگیری از این کار نیز باید از دیده شدن رمز عبور خود جلوگیری کنید.

در ایستگاه های اتوبوس

یکی دیگر از مکان هایی که شما به راحتی طعمه جیب بر ها می‌شوید. زمانی است که در یک ایستگاه اتوبوس قرار دارید. به این صورت که جیب بر با استفاده از یک مانع مانند روزنامه و یا یک فرد دیگر اقدام به سرقت وسایل شما می‌کند.

ایستگاه اتوبوس

جیب بری از کوله

زمانی که در خیابان در حال راه رفتن هستید ، جیب بر آرام آرام و در حین تعقیب شما اقدام به باز کردن زیپ کیف شما میکند. برای جلوگیری از این کار باید زیپ های کیف و یا کوله خود را نزدیک پهلو خود قرار دهید تا از این طریق مانع باز شدن آنها شوید.

کافی شاپ ها و یا رستوران های باز

در این حالت جیب بر با استفاده از یک پوشش از شما یک سوال میپرسد سپس از زیر پوشش مورد نظر اقدام به دزدیدن گوشی شما میکند

استفاه از موقعیت عکاسی

در این موقعیت جیب بر از شما میخواهد که از او عکس بگیرید، در این موقعیت شما مجبور به گذاشتن وسایل خود برای گرفتن عکس میشوید که درواقع همان هدف جیب بر برای پرت کردن حواس شما است. که در همان زمان که شما اقدام به گرفتن عکس میکنید جیب بر دیگر وسایل باارزش شما را به سرقت میبرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد