اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شکل دندان هایتان در مورد شخصیت شما چه میگویند ؟!

بسیاری از خوصیات ذاتی ممکن است به نوعی شخصیت مارا نشان دهند که در این میان شکل دندان های ما از این قاعده مستثنی نیست. در این پست به معرفی چهار شکل دندان میپردازیم که شخصیت شما را معرفی میکنند.

شکل دندان هایتان در مورد شخصیت شما چه میگویند ؟!


از شکل دست ها تا رنگ چشم و حتی نوع پوشش لباس هایمان به راحتی میتوانیم به نکاتی در مورد شخصیت خود و اطرافیان خود دست پیدا کنیم.و حالا به شکل دندان ها میپردازیم که ببینیم هر شکل و فرم دندان چه شخصیتی از افراد را با خود به دنبال دارد.

فرم دندانها درمورد شخصیت شما چه میگوید؟

1 - مربعی شکل
شما یک قلب طلا دارید، و همیشه مایلید عشق خود را با دیگران تقسیم کنید و حتی قادر به دوست داشتن کسانی هستید که روزگاری به شما آسیب می رساندند، اکثر مردم معتقدند که برقراری ارتباط با شما بسیار آسان است.

شکل مختلف دندان ها

2 - دندان‌های گرد
شما یک شخص فوق العاده هستید و با لبخند جذاب خود میتوانید از پس هر شرایط دشواری بر بیایید، مردم به خاطر قلب مهربان شما را دوست دارند.
به یاد داشته باشید که شما باید برای لذت خود زندگی کنید بدون اینکه توجه داشته باشید که زبانهای شیطانی در پشت شما صحبت می کنند. این افراد قطعاً شایسته توجه شما نیستند.

دندان

3 - مثلثی
افراد نزدیک و منحصر به فرد، جذابیت شما را دوست دارند؛ یک استعداد شگفت انگیز دارید که همه کارها را با لبخند و سرگرمی انجام میدهید.
شما فوق العاده خوش مشرب و محبوب هستید.

انواع شکل دندان

4 - مستطیلی
شما با قلبی پاک به دیگران کمک میکنید و در عوض هرگز چیزی را طلب نمیکنید. معتقد هستید که اگر شادی را با دیگران به اشتراک بگذارید چند برابر خواهد شد و همیشه سخاوتمند هستید و به راحتی میتوانید با اکثر مردم به درک متقابل برسید

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد