اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بیت کوین دوباره جان گرفت !

بیت کوین که به عنوان پادشاه ارز های دیجیتال شناخته میشود در هفته اخیر نوسانات بسیاری به دنبال داشته است. اما حالا کارشناسان معاملات ارز های دیجیتال در بررسی های خود نشان داده اند که بیت کوین در حال شروع روند سعودی خود است.

بیت کوین دوباره جان گرفت !


قیمت بیت کوین با در هفته اخیر با نوسانات زیادی همراه بوده است، خروج حجم زیادی از سرمایه های سازمانی و خرده معامله گر ها در صرافی های مختلف حالا شاهد جان گرفتن این رمز ارز ( در زمانی که این خبر نوشته میشود) به قیمت 50000 دلار ( پنجاه هزار دلار ) هستیم.

سقوط بیت کوین

بیت کوین با رسیدن به اوج قیمتی خود یعنی 58500 دلار با سقوطی بی سابقه به قیمت 44,900 رسید و با این وجود کاشناسان میگویند که با شکسته شدن حمایت 46000 دلار ممکن است به سراشیبی سقوطی بیشتر وارد خواهد شد.

اما حالا کارشناسان با بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیده که بیت کوین به عنوان پادشاه ارز های دیجیتال شانس این را دارد که دوباره قدرت رشد خود را به دست بیاورد. سقوط اخیر بیت کوین مبلغی بالغ بر 6 میلیارد دلار در صرافی های معتبر دنیا لیکوید و یا به نوعی سرمایه داران سرمایه خود را از دست داده اند.

نمودار های بیت کوین

الگو های تکنیکال نیز نشان میدهند که بیت کوین در کندل چهار ساعته یک روندی سعودی را نشان میدهد که نوعی امید به رشد دوباره این ارز دیجیتال را نشان میدهد که به نوعی نشان از رشد بیت کوین تا 53000 دلار تا میتوان انتظار داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد