اونس طلا2414.52
مظنه14,501,000
18 گرم3,347,500
ارزش سکه32,670,753
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,450,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

6 داروی رایگان که همین حالا می‌توانید تهیه کنید !

شاید جای تعجب باشد که چند داروی رایگان وجود دارد که میتوانند سلامتی شما را تضمین کنند و همیشه در دسترس هستند.

6 داروی رایگان که همین حالا می‌توانید تهیه کنید !


بسیاری از افراد برای به دست آوردن هر چه بیشتر سلامتی و دوری از انواع بیماری ها روش های مختلفی را امتحان میکنند که میتواند شامل خوردن دارو های مختلف اگر در دوره بیماری باشند و یا ورزش منظم و سایر موارد باشد. در این میان دارو هایی هستند که به صورت رایگان در اختیار ما قرار داده شده که بدون هیچ عارضه ای از آنها بهره ببریم.

این دارو ها همیشه و همه جا در دسترس هستند و نیازی نیست برای به دست اوردن آنها هزینه ای پرداخت کنید. با استفاده مداوم و درست این دارو های کاملا رایگان میتوانید سلامتی خود را برای همیشه تضمین کنید.

این دارو های رایگان موارد زیر هستند :

1- نور خورشید

نور خورشید

از بین تمام فواید نور خورشید برای سلامتی ، شروع روند تولید ویتامین D در بدن ممکن است شناخته شده باشد. وقتی اشعه UVB به پوست انسان برخورد می کند ، آنها با پروتئین 7-DHC موجود در آنجا تعامل کرده و ویتامین D3 تولید می کنند.

افراد می توانند از رژیم غذایی و مکمل های خود ویتامین D دریافت کنند ، اما نور خورشید منبع مهمی از این ماده مغذی ضروری است. ویتامین D برای انجام فرآیندهای اصلی بیولوژیکی در بدن لازم است.

2- آب

آب

آب به پیشگیری و درمان سردرد کمک کند مغز شما به شدت تحت تأثیر وضعیت آبرسانی شما قرار دارد. مطالعات نشان می دهد که حتی کم آبی بدن ، مانند از دست دادن 1-3٪ از وزن بدن ، می تواند بسیاری از جنبه های عملکرد مغز را مختل کند. در مطالعه ای بر روی زنان جوان ، محققان دریافتند که از دست دادن مایعات 1.4٪ پس از ورزش ، خلق و خو و تمرکز را مختل می کند. همچنین دفعات سردرد را افزایش داد.

3- ورزش

ورزش

قبلا همه ما بارها آن را شنیده ایم، ورزش منظم برای شما مفید است و می تواند به کاهش وزن کمک کند. اما اگر مانند بسیاری از افراد سرگرم و مشغول کار هستید ، شغل کم تحرکی دارید و هنوز عادت های ورزشی خود را تغییر نداده اید. خبر خوب این است که برای شروع هرگز دیر نیست. شما می توانید به آرامی شروع کنید ، و راه هایی پیدا کنید که فعالیت بدنی بیشتری را در زندگی خود جای دهید.

4- خواب و استراحت کافی

خواب

بیشتر بزرگسالان هر شب به یک برنامه منظم به 7 تا 8 ساعت خواب خوب نیاز دارند. اگر نمی توانید زمان کافی برای خواب پیدا کنید ، برنامه خود را تغییر دهید.خواب کافی فقط کل ساعت خواب نیست. همچنین داشتن یک خواب منظم و مرتب در یک برنامه منظم بسیار مهم است تا هنگام بیدار شدن احساس آرامش کنید. اگر غالباً در خواب مشکل دارید - یا اگر بعد از خواب هنوز هم هنوز احساس خستگی می کنید - با پزشک خود صحبت کنید.

5 - هوا

هوای سالم

اکثر مردم می دانند که استفاده از دستگاه تصفیه هوای مسکونی برای تمیز کردن هوای منزل می تواند به جلوگیری از آلرژی کمک کرده و در معرض مواد شیمیایی مضر که می توانند باعث ایجاد یا تشدید شرایط تنفسی فوقانی شوند ، جلوگیری کند. با این حال ، فواید هوای پاک و سالم بسیار فراتر از محافظت از سلامت ریه و محافظت از شما در برابر واکنش های آلرژیک است. باور کنید یا نه ، هوای پاک نقش مهمی در حفظ سلامت کلی روزمره دارد که هر فردی باید در طول زندگی خود از آن بهره ببرد.

6- غذای سالم

غذای سالم

یک رژیم غذایی سالم معمولاً شامل غذاهای غنی از مواد مغذی از همه گروه های اصلی غذایی ، از جمله پروتئین های بدون چربی ، غلات کامل ، چربی های مفید و میوه ها و سبزیجات با رنگهای مختلف است. تغذیه سالم همچنین به معنای جایگزینی غذاهای حاوی چربی های ترانس ، نمک اضافه شده و شکر با گزینه های مغذی تر است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد