اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هشدار بیل گیتس به کسانی که میخواهند بیت کوین بخرند !

بیل گیتس ، بنیانگذار مایکروسافت ، به خریداران احتمالی بیت کوین که می خواهند استراتژی سرمایه گذاری ایلان ماسک را دنبال کنند هشدار داده است.

هشدار بیل گیتس به کسانی که میخواهند بیت کوین بخرند !


بیل گیتس ، بنیانگذار مایکروسافت ، به خریداران احتمالی بیت کوین (BTC) که می خواهند استراتژی سرمایه گذاری ایلان ماسک را دنبال کنند هشدار داده است. گیتس در گفتگو با امیلی چانگ از بلومبرگ ، پیشنهاد داد که ماسک به تکنیک های پیشرفته مدیریت تجارت دسترسی دارد که متوسط ​​سرمایه گذار از آنها استفاده نمی کنند.

'

بیل گیتس در واکنش به خرید بیت کوین از طرف شرکت ها و کمپانی های مطرح ( که به طور خاص اسم ایلان ماسک را نبرد ) گفت که این سرمایه گذاران از خطرات ریزش بیت کوین در امان هستند و میتوانند به راحتی مدیریت سرمایه انجام دهند.

بیل گیتس همچنین در مورد ایلان ماسک که اقدام به خرید حجم بالایی از بیت کوین کرده بود گفت که :

"ایلان ماسک یک میلیونر است و به راحتی خرید و فروش خود را انجام میده ، بنابراین ، می دانید ، من نگران نیستم که بیت کوین او به طور تصادفی بالا یا پایین شود."
در تاریخ 23 فوریه ، کمی بیشتر از دو هفته از اعلام کسب درامد 1.5 میلیارد دلاری تسلا از بیت کوین ، قیمت بیت کوین 20٪ کاهش یافت - از 58258 دلار به 46،624 دلار. در همان زمان ، تقریباً 400 میلیارد دلار از محدودیت بازار جهانی ارزهای رمزپایه از بین رفت.

به اندازه کافی جالب توجه است که ، سقوط بیت کوین فقط چند ساعت پس از اظهار نظر خود ماسک مبنی بر اینکه "قیمت های فعلی بیت کوین و اتر (ETH)" بالا بود ، رخ داد. این که آیا این یک انتقاد بود ، یا تلاشی برای دفع تاثیر از بررسی احتمالی تأثیر ماسک بر قیمت ارز های رمزنگاری بود که پس از آن کل بازار فرو ریخت.

گیتس گفت که اشتباه خواهد بود که یک سرمایه گذار متوسط ​​کورکورانه شیدای خوش بینی پیرامون حرکتهای بازار ماسک را دنبال کند و به کسانی که میلیاردر نیستند توصیه کرد که مراقب سرمایه های خود باشند.

او گفت:

" اگر مانند ایلان ماسک میلیاردر نیست باید مراقب باشید"
بنیانگذار مایکروسافت با اشاره به اینكه ارز رمزنگاری شده بازده چندانی در تولید ندارد. بیل گیتس گفت که بیت کوین هیچ ارزشی در بازار تولید نمیکند.

به گفته گیتس ، ارز های دیجیتال لزوما چیز بدی نیستند ، او فقط فکر می کند که این ارزها باید شفاف ، برگشت پذیر و اساساً متمرکز باشند. گیتس در ادامه برخی از کارهای انجام شده با استفاده از ارزهای دیجیتال از زمان ابتلا به بیماری همه گیر کرونا را انجام داد و خاطرنشان کرد: بنیاد گیتس از این فناوری برای توزیع وجوه امداد رسانی به شهروندان خود از این فناوری استفاده کرده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد