اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

3 عادت جادویی که زندگی شما را متحول خواهد کرد!

گذشته از عنصر تصادفی شانس ، بسیاری از مواردی که باعث موفقیت برخی از افراد می شود شامل پرورش برخی از عادات است. یادگیری اینکه این عادتها چیست و چگونه آنها را در زندگی خود به کار بگیرید ارزش دارد.

3 عادت جادویی که زندگی شما را متحول خواهد کرد!


در اینجا ما به معرفی سه عادتی میپردازیم که میتوانند به راحتی 10 سال آینده زندگی شما را زیر و رو کنند :

1. آنها زود بیدار می شوند

تقریباً 50 درصد میلیونرهای خودساخته در تحقیقات کورلی حداقل سه ساعت قبل از شروع روز کاری خود از رختخواب بلند شدند. بسیاری از آنها از وقت آزاد برای مقابله با پروژه های شخصی ، برنامه ریزی روز خود و یا اختصاص وقت برای ورزش استفاده می کنند.

وی می نویسد: "برخاستن از ساعت پنج صبح برای مقابله با سه چیز برتر که می خواهید در روز انجام دهید ، به شما امکان می دهد کنترل زندگی خود را دوباره بدست آورید." "این به شما احساس اطمینان می دهد که در واقع زندگی خود را هدایت می کنید."

2. آنها بسیار می خوانند

88 درصد پاسخ دهندگان ثروتمند کورلی می گویند که هر روز 30 دقیقه یا بیشتر به آموزش یا خودسازی از طریق مطالعه اختصاص می دهند.

بیشتر آنها برای سرگرمی نمی خوانند. آنها زندگی نامه ، تاریخ و کتابهای خودیاری را ترجیح می دهند.

اگر از یک رمان خوب لذت می برید ، این نیز می تواند به شما کمک کند. علم نشان می دهد که خواندن برای لذت نیز می تواند حرفه شما را تقویت کند. و نظر کورلی شامل انواع مختلفی از روایت ها است. وی می نویسد: "در زندگی نامه افراد با داستانهای پاره پاره ، درسهای مهم زندگی باید آموخته شود." وارن بافت ، سرمایه گذار افسانه ای و میلیاردر خودساخته می گوید که خواندن مهمترین عادت او بوده است. اگر به دنبال تهیه کتاب جدید هستید ، کارهای کلاسیک تجاری را که بافت دوست دارد و رهبران دیگر دوست دارند بررسی کنید.

3. آنها هر روز 15 تا 30 دقیقه روی افکار خود تمرکز میکنند !

بسیاری از میلیونرهای خودساخته ای که کورلی با آنها مصاحبه کرد گفتند که وقت خود را برای پردازش همه آنچه در زندگی آنها می گذرد وقت می گذارند.

وی می نویسد: "ثروتمندان تمایل دارند به تنهایی و صبح ها فکر کنند."

اغلب آنها در شغل ، سلامتی و روابط شخصی خود تأمل خواهند کرد. داشتن وقت ساکت برای تحلیل افکار خود با کاهش استرس در ارتباط است. در حقیقت ، دو دقیقه وقت در محل کار برای تمرکز بر چیزی غیر از نفس کشیدن ، به آرامش شما کمک خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد