اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هواپیمایی که در آسمان سوخت + عکس

به دنبال آتش گرفتن موتور یک هواپیمای بویینگ 777 در آسمان یکی از ایالت های آمریکا ، بسیاری از قطعات موتور جدا شده به خانه و حیاط منازل مسکونی سقوط کردند. خوشبختانه هیچکس در این حادثه آسیب ندید.

هواپیمایی که در آسمان سوخت + عکس


طبق اعلام اداره هواپیمایی آمریکا، پرواز 328 یونایتد در حال پرواز از دنور به هونولولو بود که اندکی پس از پرواز دچار نقص موتور راست شد. این پرواز با 231 مسافر و 10 به سلامت فرود آمد.

بقایای هواپیمای بوئینگ 777 شرکت هواپیمایی یونایتد که در فرودگاه بین المللی دنور فرود اضطراری انجام داد ، روز شنبه قطعات آن در چندین محله برومفیلد سقوط کرد. مقامات محلی آمریکا گفتند که هیچ کس در داخل هواپیما و یا زمین آسیب ندیده است.

قطعات هواپیما

بقایای هواپیما به منطقه وسیعی از منطقه برومفیلد افتاد و به داخل خانه ها ، قطعاتی در پارک ها ، چمن ها و پشت بام ها به صورت پراکنده سقوط کرد.

حدود ساعت 1:50 بعد از ظهر به وقت آمریکا ، پلیس برومفیلد با انتشار توئیتی تصاویری را نشان داد که به نظر می رسد بخشی از پوشش خارجی موتور جت عظیم هواپیما است که به خانه ای در همان منطقه آسیب زده است.

سوختن موتور

بقایای اضافی در زمین چمن در پارک کمونز پخش شده است. پلیس از افراد جامعه می خواهد که آیا با آوارهایی روبرو می شوند تا آن را در جای خود رها کنند.

تخریب خانه ها

یک عکاس عکسی از بوئینگ 777 به اشتراک گذاشت که دود ناشی از موتور سمت راست هواپیما را نشان می دهد. پلیس گفته است که شاهدان گزارش دادند که انفجار شدیدی شنیدند و سپس دود و قطعات هواپیما از آسمان به پایین سقوط کردند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد