اونس طلا2330.03
مظنه15,331,000
18 گرم3,539,100
ارزش سکه34,540,743
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,100,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

3 تیپ شخصیتی که هیچوقت پولدار نمی‌شوند !

ثروتمند شدن آسان نیست به همین دلیل است که فقط تعداد کمی از مردم برای داشتن این سبک زندگی رویایی پول کافی جمع می کنند. در حقیقت ، برای ثروتمند شدن ، چیزهای خاصی از ما انتظار می رود.

3 تیپ شخصیتی که هیچوقت پولدار نمی‌شوند !


افرادی که هرگز ثروتمند نمی شوند در دستیابی به آزادی مالی شکست می خورند زیرا اصولی را که اساس انباشت پول است درک نمی کنند. از این رو ، آنها دائماً خود را در حال انجام کارهای اشتباه بارها و بارها می بینند.

شماره 1: افرادی که از شکست می ترسند
شکست یک نتیجه است ، نه یک محصول نهایی. افرادی که این واقعیت را درک نکنند همیشه از شکست می ترسند. از این رو ، آنها هرگز از منطقه راحتی خود خارج نخواهند شد تا چیزهای جدیدی را امتحان کنند.اگر به افرادی که ثروت غیرقابل تصوری جمع کرده اند نگاه کنید متوجه روند می شوید. بسیاری از ثروتمندترین افراد جهان در برابر شکست کم نیاوردند و ایده های خود را دنبال کردند تا توانستند آنرا به حد عالی خود برسانند.

ترس از شکست
در حقیقت ، افراد ثروتمند شکست را بخشی از روند ثروتمند شدن می دانند. به نقل از نویسنده مجموعه هری پاتر ، جی کی رولینگ گفت: "زندگی بدون شکست در کاری غیرممکن است مگر اینکه آنقدر محتاطانه زندگی کنید که شاید اصلاً زندگی نکرده باشید - در این صورت ، به طور پیش فرض شکست می خورید. "


شماره 2: افرادی که از وضع زندگی خود شکایت دارند و یا به نوعی ناله میکنند !


آیا تا به حال از چیزی شکایت و یا به نوعی ناله کرده اید و بطور جادویی این مسئله خود به خود حل شده است؟ نه؟

شکایت از زندگی

شاید باورش سخت باشد اما باید گفت کسانی که زیاد از زندگی ناله و شکایت میکنند کمتر نیز به ثروت و پول خواهند رسید. طبق گفته دانشگاه استنفورد ، شکایت هیپوکامپ را کوچک می کند - منطقه ای از مغز که برای حل مسئله و فکر هوشمند بسیار مهم است. برای شروع احتمالاً شما آلبرت انیشتین نیستید بنابراین برای ساختن سبک زندگی غنی خود به نیروی مغزی نیاز دارید.


شماره 3: افرادی که به طور مداوم یاد نمی گیرند

یادگیری مداوم
ثروتمند شدن به دانش احتیاج دارد ، به همین دلیل این جمله وجود دارد: "هرچه بیشتر یاد بگیرید ، بیشتر به دست می آورید". متأسفانه ، پایان دوره دبیرستان یا دانشگاه پایان یادگیری اکثریت مردم است. دلیل این امر این است که بیشتر افراد با هدف گرفتن مدرکی که به آنها شغل می بخشد و نه به عشق یادگیری ، به مدرسه می روند. حقیقت این است که ، بدون یادگیری مداوم ، شما نمی توانید از هزاران ایده یا مفهومی که می توانند شما را ثروتمند کنند استفاده کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد