اونس طلا2360.14
مظنه14,596,000
18 گرم3,369,400
ارزش سکه32,884,788
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,000,000
نیم23,800,000
ربع15,100,000

خوردن آنتی بیوتیک برای سرماخوردگی ممنوع است

سرماخوردگی یکی از ساده ترین بیماری هایی است که به راحتی و با رعایت برخی نکات ساده قابل درمان است. اما گاها پیش آمده است که یک سرماخوردگی ساده بین 4 تا 10 روز طول بکشد تا به خوبی درمان شود. به طور عمده 4 عامل اصلی وجود دارد که مانع از بهبود سرماخوردگی می شود. یکی از این موارد خوردن آنتی بیوتیک است که از نظر سازمان بهداشت جهانی خوردن آن ممنوع شده است.

خوردن آنتی بیوتیک برای سرماخوردگی ممنوع است


سرماخوردگی یکی از ساده ترین بیماری هایی است که به راحتی و با رعایت برخی نکات ساده قابل درمان است. اما گاها پیش آمده است که یک سرماخوردگی ساده بین 4 تا 10 روز طول بکشد تا به خوبی درمان شود. به طور عمده 4 عامل اصلی وجود دارد که مانع از بهبود سرماخوردگی می شود. یکی از این موارد خوردن آنتی بیوتیک است که از نظر سازمان بهداشت جهانی خوردن آن ممنوع شده است.اینکه را یادآور شده است

1. موقع عطسه دست تان را جلوی دهانتان می گیرید

وقتی داخل مشت تان عطسه و سرفه می کنید تمام محیط دست آلوده شده و سپس این آلودگی را به محیط منتقل می کنید در نتیجه مدت زمان بهبود شما افزایش می یابد.

عطسه کردن

2. مصرف آنتی بیوتیک برای سرماخوردگی

با وجود اینکه سازمان بهداشت جهانی یادآوری می کند که آنتی بیوتیک ها برای درمان سرماخوردگی بی اثر هستند. اما همین داروها همچنان در راس اکثر نسخه های سرماخوردگی جای می گیرند.

3. غذا نمی خورید

بعضی ها معتقدند که در زمان سرماخوردگی نباید زیاد غذا خورد. این ایده اشتباه محض است بدن ما به مواد مغذی نیاز دارد تا از خود دفاع کند بهتر است مطابق اشتهای خود عمل کنید.

غذا

4. استراحت نمی کنید

قفسه های داروخانه ها پر هستند از داروهای مسکنی که دردهای ما را تسکین می دهند خیلی از ما هم گمان می کنیم دردی نداریم و حالمان خوب است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد