اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

وضعیت اقتصادی آمریکا در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

سایت طلا : در حالی که تنها یازده روز به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری امریکا فرصت باقی است تازه ترین آمارهای اقتصادی نشانگر وضعیت نه چندان مطلوب اقتصاد این کشور است .


به گزارش سایت طلا به نقل از آسوشیتد پرس به نظر می رسد وضعیت اقتصادی آمریکا تاثیر زیادی در تصمیم گیری رای دهندگان آمریکایی در انتخابات ششم نوامبر خواهد داشت .

گمانه زنی های اولیه نشان می دهد رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه سوم امسال نیز چندان افزایش زیادی نداشته است . اقتصاد آمریکا هم اکنون با نرخ بیکاری بالا روبرو است و شرکتهای بزرگ آمریکایی نیز به شدت نگران افزایش کسری بودجه و بدهی های این کشور هستند .

کاهش رشد اقتصادی جهان و ادامه بحران مالی و بدهی منطقه یورو نیز تاثیر منفی زیادی بر رشد اقتصادی آمریکا داشته است . کارشناسان اقتصادی بر این باورند که رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه سوم امسال به 1.8 درصد رسیده است . این رقم در سه ماه دوم به 1.3 درصد رسیده بود .

بر این اساس پیش بینی کارشناسان و تحلیل گران اقتصادی حاکی است رشد اقتصادی آمریکا در سال 2012 میلادی به کمتر از 1.7 درصد خواهد رسید این رقم در سال 2011 میلادی نیز به کمتر از 1.8 درصد رسیده است . پس از پایان بحران مالی و رکود اقتصادی 2007 تا 2009 میلادی رشد اقتصادی آمریکا به پایین ترین حد خود پس از جنگ جهانی دوم رسیده است .

تلاشهای فدرال رزرو آمریکا نیز تا کنون نتوانسته است اقتصاد آمریکا را به روند عادی و طبیعی خود باز گرداند .

40 کارشناس ارشد اقتصادی موسسه ملی اقتصاد بازرگانی آمریکا نیز پیش بینی کردند رشد اقتصادی این کشور سال آینده به بیش از 2.2 درصد خواهد رسید .
نرخ بیکاری آمریکا نیز برای نخستین بار از ژانویه 2009 میلادی در ماه گذشته به کمتر از 8 درصد رسیده است .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد