اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ماده شیمیایی کشف شده در سیب تقویت کننده مغز

سیب یکی از سالم ترین و محبوب ترین میوه ها درسراسر دنیا است که دلای بسیاری نیز برای اثبات آن وجود دارد. یکی از شناخته شده ترین مواد شیمیایی موجود در سیب سیانور کشنده ترین ماده دنیا است ه درون دانه های سیب قرار دارد و مصرف بیش از اندازه آن می تواند موجب مرگ شود اما به تازگی محققان دریافته اند که یک نوع جدید از ماده شیمیایی موجود در سیب موجب افزایش عملکرد و تقویت مغز می شود.

ماده شیمیایی کشف شده در سیب تقویت کننده مغز


سیب یکی از سالم ترین و محبوب ترین میوه ها درسراسر دنیا است که دلای بسیاری نیز برای اثبات آن وجود دارد. یکی از شناخته شده ترین مواد شیمیایی موجود در سیب سیانور کشنده ترین ماده دنیا است که درون دانه های سیب قرار دارد و مصرف بیش از اندازه آن می تواند موجب مرگ شود اما به تازگی محققان دریافته اند که یک نوع جدید از ماده شیمیایی موجود در سیب موجب افزایش عملکرد و تقویت مغز می شود.

سیب

شاید شنیده باشید که خوردن یک سیب در روز شما را از هر دکتری بی نیاز می کند این یک حقیقت است زیرا سیب منبع خوبی از فیبر و ویتامین C است. همچنین حاوی پلی فنول است که ممکن است فواید بی شماری برای سلامتی داشته باشد.

همچنین سیب از چند طریق سلامت قلب را تقویت می کند. سیب سرشار از فیبر محلول است که به کاهش کلسترول کمک می کند و دارای پلی فنول است که با کاهش فشار خون و خطر سکته در ارتباط است.

تقویت مغز

محققان آلمانی در مطالعه اخیرشان اظهار کرده‌اند، مصرف یک سیب در روز می‌توانند افراد را از مراجعه به پزشکان بی‌نیاز کند. چرا که مواد شیمیایی موجود در این میوه می‌تواند، عملکرد مغز را تقویت کرده و خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد