اونس طلا2319.62
مظنه15,031,000
18 گرم3,469,900
ارزش سکه33,864,843
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)42,000,000
نیم24,200,000
ربع15,400,000

حتی بدون گفتن یک کلمه دیگران را شیفته خود کنید

همراه کردن دیگران و علاقه مند کردن آنها به خودتان تنها وابسته به حرفی که می زنید نیست. بلکه چیزهای زیادی مانند تن صدای شما، حرکات و رفتار شما تاثیر بسیار زیادی در آنها دارد.

حتی بدون گفتن یک کلمه دیگران را شیفته خود کنید


همراه کردن دیگران و علاقه مند کردن آنها به خودتان تنها وابسته به حرفی که می زنید نیست. بلکه چیزهای زیادی مانند تن صدای شما، حرکات و رفتار شما تاثیر بسیار زیادی در آنها دارد.

احتمالا دیده اید که افراد اکثر افراد مشهور به راحتی می توانند فارغ از چیزی که می گویند دیگران را با خود همراه کنند و همه افراد نیز به آنها علاقه دارند. درواقع حرفی که شما می زنید تا بخشی از چیزی است که دیگران را به شما علاقه مند می کند.

ما در اینجا قصد داریم تا نکاتی را به شما بگوییم که با انجام آنها هر فردی شیفته شما خواهد شد و با هر حرفی که می زنید موافقت خواهد کرد.

1. همیشه موقع حرف زدن حالت ایستاده را انتخاب کنبد. همچنین اجازه ندهید که بخشی از شما پوشیده باشد و سعی کنید دیگران همه بدن شما را ببینند.

2. با کج کردن سرتان نشان دهید که به فرد مقابل علاقه دارید و توجهتان به او جلب شده است.

3. مانند آینه زبان بدن فرد مقابل خود را تکرار کنید. این موضوع باعث می شود تا فرد مقابل احساس نزدیکی ویژه ای نسبت به شما پیدا کند.

4. خود را بالا تر از دیگران نگرفته و چه روحی و چه فیزیکی خود را در یک سطح با فرد مقابل قرار دهید. برای مثال اگر فرد یا افراد مقابل شما کودک هستند ابتدا نشسته و سپس با آنها صحبت کنید.

5. کیف دستی، لیوان، عینک و یا چیز های دیگر را در دست چپ خود قرار داده و اجازه دهید دست راست شما همواره برای دست دادن با دیگران آزاد باشد. (البته این مورد برای پایان دوران بیماری کرونا می باشد)

6. از لباس های کاملا پوشیده استففاده نکنید. برای مثال کت هایی نپوشید که تا بالای آنها دکمه داشته و سینه شما را می پوشاند.

7. در هنگام روبوسی همیشه گونه راست فرد مقابل را ببوسید.

8. تفاوت های جنسیتی را در نظر داشته باشید. برای مثال مرد ها مکالمات رو در رو را پرخاشگرانه می دانند. برای همین بهتر است به جای این که رو به روی مردان قرار بگیرید کنار آنها ایستاده یا بنشینید.

9. و در انتها تماس جسمی را فراموش نکنید. بغل کردن، دست دادن و دیگر انواع تماس های فیزیکی در موقعیت های مختلف می تواند باعث شود تا شما راحت تر ارتباط برقرار کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد