اونس طلا2369.84
مظنه15,006,000
18 گرم3,464,100
ارزش سکه33,808,518
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم23,800,000
ربع15,200,000

8 دروغ بزرگ که هرگز دروغ بودنشان را باور نخواهید کرد

بسیاری از باور های روزمره ما حقیقت نداشته و تحت تاثیر تصاویر و یا اطلاعات غلطی است که طی سالیان سال به ما گفته شده یا نشان داده شده است. ما در اینجا قصد داریم 10 مورد از این دروغ ها را برملا کنیم.

8 دروغ بزرگ که هرگز دروغ بودنشان را باور نخواهید کرد


بسیاری از باور های روزمره ما حقیقت نداشته و تحت تاثیر تصاویر و یا اطلاعات غلطی است که طی سالیان سال به ما گفته شده یا نشان داده شده است. ما در اینجا قصد داریم 8 مورد از این دروغ ها را برملا کنیم.

برخی دروغ های بزرگی که ما در زندگی روزمره خود با آنها سرکار داریم به حدی ساده و بدیهی به نظر می رسند که حتی ممکن است هیچگاه به راست یا دروغ بودن آنها حتی فکر هم نکرده باشید.

در ادامه 8 دروغ بزرگ که هرگز دروغ بودنشان را باور نخواهید کرد را به شما خواهیم گفت؟ آییا درباره آنها می دانستید؟ اگر شما نیز از دروغ دیگری اطلاع دارید آن را به ما درمیان بگذارید.

1. در فضا جاذبه وجود دارد. برخلاف گفته بسیار در فضا نیز جاذبه وجود داشته و فضا نواردان که در شرایط بی وزنی قرار دارند کم کم به سمت پایین حرکت می کنند. مانند یک بادکنک در هوا

2. نوشابه موجود در بطری های شیشه ای، پلاستیکی و فلزی متفاوت است. در واقع نوشابه موجود در بطری های پلاستیکی و فلزی برخی چیز ها را از بطری خود جذب کرده و همین موضوع باعث تفاوت آن می شود. دلیل خوشمزه تر بودن نوشابه در بطری های شیشه ای نیز همین است.

3. کره زمین درواقع گرد نیست بلکه در عکس ها با هوای جو آن نشان داده می شود.

4. ماده تشکیل دهنده الماس چندان گران نبوده و از این نظر با دیگر سنگ ها تفاوتی ندارد. مهم ترین دلیل قیمت بالای این فلز شکل بازاریابی آن و همچنین صاحبان این سنگ های گرانبها از گذشته تا به امروز است.

5. بسیاری از چیپس های سیب زمینی کمتر از 50 درصد سیب زمینی دارند و بخش زیادی از مواد تشکیل دهنده آنها آرد می باشد.

6. بلوک های سنگفرش خیابان در بسیاری از اوقات در واقع اصلا بلوک نبوده تنها طرحی از بلوک می باشند.

7. پروانه ها و حشرات لباس های خز شما را نمی خورند و یا سوراخ نمی کنند. در واقع آنها در آنجا تخم گذاری کرده و باکتری های موجود باعث خوردگی لباس می شوند.

8. جغد ها بر خلاف چیزی که در تصاویر می بینید پاهای بسیار بلندی دارند که با بال و پرهایشان آن را می پوشانند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد