اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل بازار طلا و دلار، آیا قیمت ها شاهد صعود شدیدی خواهند بود؟

در هفته های گذشته شاهد بودیم که قیمت دلار به دلیل رئیس جمهور شدن بایدن کاهش پیدا کرد اما همراه با کاهش امید ها نسبت به احیای توافق هسته ای موسوم به برجام توسط ایران و ایالات متحده شاهد شکل گیری روند صعودی قیمت دلار و طلا در بازار هستیم.

تحلیل بازار طلا و دلار، آیا قیمت ها شاهد صعود شدیدی خواهند بود؟


در هفته های گذشته شاهد بودیم که قیمت دلار به دلیل رئیس جمهور شدن بایدن کاهش پیدا کرد؛ اما همراه با کاهش امید ها نسبت به احیای توافق هسته ای موسوم به برجام توسط ایران و ایالات متحده شاهد شکل گیری روند صعودی قیمت دلار و طلا در بازار هستیم.

دوهفته سرنوشت ساز تا سوم اسفند 99 در انتظار بازار داخلي است، خروج از پروتکل الحاقی ( مصوبه مجلس) و شرط ديروز رهبري برای برداشتن کل تحریم ها در كنار خروجي كامل سياست بايدن در مصاحبه با CBS تكميل كننده پازل بازار داخلي است.

تحلیل طلا

با توجه به اینکه بورس در کانال 23000 واحد افزایش با مشکل مواجه شده و همکاری لازم برای ورود به کانال 1200 دیده نمی شود احتمالا بازارساز به علت نوسان شدید بورس نرخ خود را تغییر نداده تا کماکان کانال 24 هزار تومان دلار را به رسمیت نشناسد.

نوسان دلار دیشب در محدوده 24200 تا 24700 تومان بوده است و اختلاف نرخ صرافی ملی با بازار را بین 500 تا 1000 تومان رسانده است. ولی با ورود نرخ حواله درهم به کانال 6800 تومان می تواند سقف دلار را به کانال 25 هزار تومان برساند.

دلار

با وضعیت فعلی اونس جهانی در عدد 1815 دلار و با حمایت دلار سکه نیز می تواند در کانال 11 میلیون تومان بماند و در صورت افزایش بیشتر قیمت دلار روندی صعودی را تجربه کند.

اونس امروز نرخ بیکاری سوئیس و شاخص تولیدات صنعتی آلمان (ماهانه) هردو در ساعت 10:30 بوقت تهران را در پیش روی خود دارد که فاندهاي ضعيف طلا خواهند بود.

انس طلا

آمار اقتصادی جهان متاثر بر اونس اعلام گردید تا اونس وارد کانال 1816 دلاری گردد و اونس امروز فاند مهم دیگری را پیش روی خود ندارد و سکه و طلای تهران با روند دلار داخلی نوسان خواهند گرفت.

با تقویت شاخص دلار قیمت فعلی طلا 1815 دلار می باشد که با توجه به اخبار کرونا در وضعیت فعلی بیشترین افت برای هدف اول 1728 دلار است.

خرید طلا زودتر از این عدد بی معنی است مگر آنکه موجی از اخبار منفی منتشر شود، فعلا دلیلی برای شکست مقاومت 1890 تا 1940 دلار وجود ندارد، لذا فروش منطقی تر است و برای خرید طلا اعداد پایینتر یا شکست مقاومت منطقی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد