اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر نمی خواهید طلاق بگیرید این کارها را انجام دهید

دعوا های بزرگ یکی از مهم ترین عوامل اختلافات زن و شوهر می باشد که در ادامه به مشکلات بزرگی تبدیل شده و متاسفانه منجر به طلاق می شوند. اگر نمی خواهید طلاق بگیرید لازم است این کارها را انجام دهید.

اگر نمی خواهید طلاق بگیرید این کارها را انجام دهید


دعوا های بزرگ یکی از مهم ترین عوامل اختلافات زن و شوهر می باشد که در ادامه به مشکلات بزرگی تبدیل شده و متاسفانه منجر به طلاق می شوند. اگر نمی خواهید طلاق بگیرید لازم است این کارها را انجام دهید.

شما برای اینکه بتوانید یک رابطه عاشقانه و زناشویی خوب داشته باشید لازم است تا جلوی دعوا های بزرگ را بگیرید. در واقع اختلافات کوچک شما هستند که کم کم جمع شده و تبدیل به غول های بزرگ دعوا می شوند.

هیچگاه از یاد نبرید که مشاجره کردن با همستان امری طبیعی است اما این مشاجرات و دعوا ها نباید تبدیل به امری هر روزه و فضایی برای آسیب زدن به عشق زندگی تان تبدیل شود.

طلاق

هیچگاه فراموش نکنید که داشتن یک زندگی شاد منوط به داشتن یک ازدواج خوب است و اگر رابطه عاشقانه خوبی نداشته باشید و احساس خوبی نسبت به همسرتان ندارید هیچگاه نمی توانید در زندگی خوشحال باشید.

ما در اینجا قصد داریم نکاتی را به شما بگوییم که به وسیله آنها می توانید از تبدیل اختلافات کوچک به دعوا های بزرگ جلوگیری کنید.

دعوا

1. 3 دقیقه اول یک بحث می تواند نشان دهد که آن بحث چگونه پایان می یابد. اگر در ابتدا واقعاً عصبانی و احساساتی هستید پایان کار نیز به همان اندازه بد و ناخوشایند خواهد بود و رسیدن به توافق دشوارتر خواهد شد.

بنابراین اگر شکایتی دارید یا از کاری که شخص مقابل انجام داده ناراحت هستید، سعی کنید به سرعت فرد مقابل را متهم نکرده و او را قضاوت نکنید.. این می تواندباعث شود که بقیه مکالمه شما به روشی دوستانه تر ادامه یابد.

2. هیچگاه فراموش نکنید که در میان همه زوج ها دعوا و اختلافات وجود دارد. در واقع دانشمندان نشان دادند که زوج های موفق به ازای هر 5رابطه متقابل مثبت یک دعوا یا رابطه متقابل منفی دارند.

رابطه عاشقانه

سعی کنید که کار های مثبتی که همسرتان برای شما انجام می دهد را یادداشت کرده و هنگامی که یک دعوا یا اختلاف به وجود می آید آنرا برای خودتان یا بلند بخوانید.

3. به جای کلمه تو از کلمه من استفاده کنید. وقتی که به همسرتان می گویید تو آن کار را اشتباه انجام داده ای او عصبانی شده و سعی می کند از خد محافظت کند. همچنین حتی ممکن است بسیاری از تقصیر ها را گردن شما بیاندازد.

اما شما می توانید عبارات خود را این گونه شروع کنید که من احساس می کنم که... . این گونه شما احساس خود را با او در میان گذاشته اید و او را متهم به چیزی نکرده اید.

4. همیشه به یاد داشته باشید اگر با شخصی که دوستش دارید و برایش مهم هستید بحث می کنید؛ معقول ترین کار این است که بحث را هر چه سریع تر تمام کنید و به هیچ وجه سعی در پیروزی در بحث نداشته باشید.

همسر

در واقع اگر هدف شما پیروزی در بحث باشد ممکن است در نهایت به شخصی که برای شما مهم است صدمه بزنید و رابطه شما شروع به فروپاشی کند.

بنابراین در عوض سعی کنید سازش کنید. حتی اگر در پایان به هر آنچه می خواهید نرسیدید، می دانید که هم شما و هم طرف مقابل حداقل بخشی از آنچه می خواستید به دست آوردید و در شرایط خوبی قرار دارید.

5. سعی کنید دعوا ها را بیش از حد جدی نکنید. گاهی وسط دعوا با یکدیگر شوخی کرده و حتی با یکدیگر بازی کنید. اینگونه می بینید که موضوع مورد اختلافتان حتی آنقدر که فکر می کردید موضوع بزرگی نبوده و لاینحل نمی باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد