اونس طلا2295.81
مظنه14,981,000
18 گرم3,458,300
ارزش سکه33,752,193
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

با این روش یاد بگیرید که هر میلیون تومان را به 100 میلیون تبدیل کنید

پول درآوردن کار چندان سختی نیست به شرطی که شما راه های آن را بلد باشید. ما در اینجا قصد داریم تا به شما بگوییم که چگونه می توانید سرمایه خود را چند برابر کرده و پولدار شوید.

با این روش یاد بگیرید که هر میلیون تومان را به 100 میلیون تبدیل کنید


پول درآوردن کار چندان سختی نیست به شرطی که شما راه های آن را بلد باشید. ما در اینجا قصد داریم تا به شما بگوییم که چگونه می توانید سرمایه خود را چند برابر کرده و پولدار شوید.

یکی از بهترین راه های افزایش سرمایه و چند برابر کردن پول سرمایه گذاری است. شما می توانید بسته به پولی که دارید آن را در چیز های مختلف سرمایه گذاری کرده و درآمد کسب کنید.

سرمایه گذاری

برای مثال افرادی که حدودا یک سال پیش 1 میلیون تومان بر روی طلا سرمایه گزاری کردند هم اکنون حدود 5 الی 10 میلیون تومان از سرمایه گذاری خود سود کردند.

و یا یک مثال دیگر بیت کوین می باشد. شما اگر سال گذشته بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده بودید هم اکنون شاهد چند برابر شدن پول خود بودید.

در نتیجه می توان گفت یکی از اصول اولیه سرمایه گذاری این است که باید به دنبال چیز هایی بگردید که در آینده ارزششان افزوده می شود و این نیازمند دنبال کردن تمام داده های اقتصادی در جهان می باشد.

خرید و فروش آنلاین نیز یکی از بهترین و کم هزینه ترین راه ها برای سرمایه گذاری و کسب درآمد می باشد. برای مثال شما می توانید تنها با یک میلیون تومان اولیات یک فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام را فراهم کنید و در آنجا شروع به کار کنید.

اما در کنار همه اینها برای ابینکه پولدار شوید لازم است تا برخی از عادت ها را درون خود تغییر داده و یا قوی تر سازید. ما در ادامه 10 نکته و عادت درباره میلیونر شدن را به شما خواهیم گفت که با انجام آنها تبدیل به یکی از پولدار ترین ها خواهید شد.

میلیونر

1. هیچ بدهی برای خود باقی نگذاشته و هم را صاف کنید.

2. به موقع و زودهنگام سرمایه گذاری کنید. برای مثال هنگامی که بیت کوین به 20 هزار دلار رسید تازه شروع به سرمایه گذاری نکنید بلکه همان موقع که هر بیت کوین 1 دلار بود باید سرمایه گذاری می کردید.

3. درباره پس انداز کردن بخشی از درآمد خود جدی باشید و آن را سرسری نگیرید.

4. سعی کنید تا فعالیت اقتصادی خود را گسترش داده تا درآمدتان نیز افزایش پیدا کند.

پس انداز

5. خرج ها و هزینه های غیر ضروری را محدود کرده و از بین ببرید.

6. پولدار شدن را هدف اصلی و محوری خود قرار دهید.

7. با متخصصان سرمایه گذاری فعالیت، مشورت و معاشرت کنید.

8. و در انتها تلاش کنید و تلاش کنید تا به اهدافتان برسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد