اونس طلا2211.7
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

بورس قرمز شد/شاخص بورس فردا چگونه پیش بینی می شود؟

شاخص کل در بازار بورس امروز ۲۰ هزار و ۹۴۷ واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و ۲۱۴ هزار واحد رسید.

به گزارش سایت طلا،شاخص کل بورس امروز(سه شنبه) با ۲۰ هزار و ۹۴۷ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۲۱۴ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل با معیار هم وزن هم ۵۵۶۵ واحد کاهش یافت و رقم ۴۲۶ هزار و ۸۶۴ واحد را ثبت کرد. معامله گران امروز یک میلیون معامله به ارزش ۱۰۸ هزار و ۱۹ میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، مخابرات ایران و معدنی و صنعتی گل گوهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز بیش از ۳۰۷ واحد کاهش داشت و بر روی کانال ۱۷ هزار و ۸۹۴ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار یک میلیارد و ۷۷۱ هزار برگه سهم به ارزش ۴۶ هزار و ۷۹۶ میلیارد ریال داد و ستد شد.

امروز نمادهای بهمن دیزل (خدیزل)، پتروشیمی غدیر (شغدیر)، کلر پارس (کلر)، تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش)، فرآورده های غذایی و قند چهارمحال (قچار)، تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا (کتوکا) و مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان (زماهان) با تاثیر مثبت بر شاخص این بازار همراه بودند.

امروز نمادهای پلیمر آریا ساسول (آریا)، سرمایه گذاری صبا تامین (صبا)، ذوب آهن اصفهان (ذوب)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، پتروشیمی مارون (مارون)، فولاد هرمزگان جنوب (هرمز) و پتروشیمی تندگویان (شگویا) با تاثیر منفی بر شاخص بورس همراه بودند.

معاملات امروز با سبزپوشی و معاملات مثبت گروه بانکی و پالایشی آغاز شد ولی در نهایت به سرخپوشی این دو گروه نیز انجامید.

سه نماد فارس، فملی و شستا بیشترین تاثیر منفی را بر افت ۲۰ هزار واحدی شاخص کل داشتند و همچنین در جلسه امروز شورای عالی بورس رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار مشخص شد.

شاخص بورس فردا چگونه پیش بینی می شود؟

به اعتقاد برخی از سهامداران و کارشناسان استعفای قالیباف اصل یکی از عواملی بود که بورس را مثبت کرد. اما باید دید واکنش بازار به مدیریت جدید چیست؟‌

سعید ابراهیمی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بورس فردا گفت: به احتمال زیاد روند بازار سهام فردا نزولی است و احتمال می‌رود که روند بورس همچنان نزولی یاشد.

این کارشناس در رابطه با پایدار بودن روند نزولی گفت: اعتماد به بازار سرمایه از بین رفته است و فاز نزولی همچنان ادامه دارد. از طرفی این اعتماد از دست رفته باعث می‌شود روند نزولی ادامه‌تر شود. همچنین سهامداران به دلیل بی‌اعتمادی روند صعودی چند روز اخیر را فرصتی برای نقد کردن سرمایه خود دانستد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد