اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کتاب چگونه فرزندانی شادتر و خوشبخت‌تری باشیم

کتاب‌ها همواره یکی از تاثیرگذارترین ابزارها در ذهن و فکر جوانان و نوجوان و ساختن آینده‌ای روشن و یا برعکس آینده‌ای پر از ابهام می‌باشند

کتاب چگونه فرزندانی شادتر و خوشبخت‌تری باشیم، روایتگر زندگی نوجوانی است که با تمام مشکلات و معضلات خود توانسته نه تنها آینده‌ای درخشان برای خود بسازد بلکه کمک می‌کند تا سایر نوجوانان ایران نیز بتوانند زندگی به دور از تنش و ناامیدی برای خود به وجود آورند.

برنامه ریزی و جهش به سمت آینده از نوجوانی

با توجه به اینکه موفقیت در کسب و کار و تجارت می‌تواند آموختنی بوده و آموزش آن نیز زمان بر است، بهتر است از نوجوانی و سنین کم برای موفقیت فرزندان آینده نگری کرده و برنامه‌ای دقیق پیاده نمود. با این حال بسیاری از خانواده‌ها دانش و اطلاعات کافی در این زمینه نداشته و یا حتی زمان کافی برای صحبت با فرزندان خود ندارند تا بتوانند عزیزان خود را برای روبرویی با انواع موانع در زندگی آماده نمایند. آیا در این موارد فرزندان نمی‌توانند آینده‌ای لذت بخش و توام با موفقیت برای خود رقم زنند؟

کتاب چگونه فرزندانی شادتر و خوشبخت‌تری باشیم زندگی نامه‌ای از ابوالفضل حصارکی است که توانسته بر مشکلات خود غلبه کرده و در تجارت خود موفقیت کسب نماید.

ابوالفضل حصارکی، نوجوانی از دل محله‌های پایین شهر تهران بوده که با امید به زندگی و نگرشی مثبت به آینده، در زمینه بیزینس کوچینگ فعالیت می‌نماید.

وی سال‌هاست که با برگزاری دوره های آموزش بیزینس کوچینگ به بسیاری از افرادی که از آینده شغلی خود به دلیل مشکلات مالی ناراضی بوده‌اند کمک کرده و با ارائه راهکارهایی نوین، مهارت‌های اصولی کسب و کار و آنالیز سیستم کسب و کار توانسته به بسیاری از دانشپذیران خود در زمینه‌های مختلف شغلی کمک نماید.

از جمله افتخارات ابوالفضل حصارکی می‌توان به پرورش 5599 دانش پذیر با روحیه‌ای بالا و مثبت نگر به آینده اشاره نمود که هر یک از آنها توانسته‌اند با گذراندن دوره‌های کسب و کار ابوالفضل حصارکی، تجارت و کسب و کار خود را رونق داده و در این مسیر با موفقیت عبور نمایند.

وی جزو انجمن روابط عمومی کشور بوده و دارای مدرک مربی گری کارآفرینی از سازمان فنی و حرفه‌ای می‌باشد. ابوالفضل حصارکی با آموزه‌های خود در زمینه کسب و کار توانسته دانشجویان خود را به درآمد ماهی 15 تا 500 میلیون رسانیده و بسیاری را از کج روی دور نماید.

تغییر نگرش به آینده در کنار بیزینس کوچینگ

ابوالفضل حصارکی با هدف تغییر نگرش، مثبت اندیشی، افزایش اعتماد به نفس و آشنایی ابتدایی کودکان و نوجوانان با کسب و کار، کتابی تحت عنوان چگونه فرزندانی شادتر و خوشبخت‌تری باشیم منتشر کرد.

وی در ابتدا خواستار انتشار تمام موارد ذکر شده در کتاب مذکور بود اما با توجه به حجم زیاد مطالب امکان انتشار و پخش آن در یک جلد میسر نبود. به همین دلیل موارد ذکر شده در دو جلد به انتشار رسید.

همانطور که میدانید رشد و نمو یک فرد نه تنها در زمینه‌های فرهنگی بلکه اقتصادی ریشه در کودکی داشته و با تمرین ذهنی از کودکی می‌توان تأثیر زیادی بر آینده هر کودک گذاشت اما از آنجایی که همه فرزندان ایران دارای امکانات آموزش صحیح ذهنی و مالی و حتی فرهنگی و مذهبی نبوده و حتی ممکن است در خانواده‌ای رشد و پرورش یافته باشند که پدر و مادر سواد کافی در زمینه بیزینس و افزایش درآمد را نداشته باشد، کتاب چگونه فرزندانی شادتر و خوشبخت‌تری باشیم می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

زندگی ابوالفضل حصارکی در حقیقت کتاب چگونه فرزندانی شادتر و خوشبخت‌تری باشیم طوری تألیف گشته که تمام معضلات و مشکلات یک نوجوان برای شروع یک زندگی موفق را بازگو می‌نماید.

به این ترتیب هر نوجوانی که به خواندن این کتاب بپردازد می‌تواند با واقعیت‌های زندگی و کسب درآمد آشنا شده و خود را برای روبرو شدن با انواع چالش‌ها در مسیر کسب و کار آماده نماید.

در برخی از خانواده‌ها به دلیل وجود مشکلات مختلف فرهنگی و اقتصادی پدر و مادر که اصلی‌ترین نقش را در آینده فرزندان خود دارند، زمان کافی نداشته و تمام روز را با مشغله‌های خود سپری می‌نمایند. به این ترتیب به راحتی ذهن یک نوجوان با برخی باورهای غلط پر شده و گمان می‌کند که خود نیز در آینده مجبور از به سختی کسب درآمد کرده تا امرار معاش نماید.

در حالی که در زندگی کنونی تنها کافی است که همراه با ذهنی مثبت، به مهارت‌های اصولی کسب و کار آشنا بوده و با ایده پردازی از رقبای خود پیشی گرفته تا بتوانید به سادگی هرچه تمام‌تر کسب درآمد نمایید.

در کتاب چگونه فرزندانی شادتر و خوشبخت‌تری باشیم تمامی این باورها و نگرش‌های مثبت به نحوی به خوانندگان منتقل می‌شود که این باور در آنها گنجانده می‌شود که برای موفقیت تنها کافی است انگیزه‌ای قوی و اراده‌ای آهنین برای رسیدن به اهداف و آرزوهای خود داشته باشید.

کتاب چگونه فرزندانی شادتر و خوشبخت‌تری باشیم در مدارسی از تهران پرزنت شده و بسیاری از دانش آموزانی که هیچ دیدگاهی نسبت به آینده نداشتند و همواره بر آن بودند که باید با دشواری و مشقت کسب درآمد نمود، اکنون پس از 5 سال به درجه‌ای از موفقیت در رفتار، تحصیلات و کسب و کار رسیده‌اند که گویی کاملاً فرد دیگری با نگرش متفاوتی متولد شده است.

ابوالفضل حصارکی خود از بچه‌هایی است که ممکن بود در دام افکار منفی افتاده و همانند هزاران نوجوان بی انگیزه به زندگی خود ادامه دهد اما وی با ایجاد نگرش و ذهنیتی مثبت در خود تلاش نمود تا آینده‌ای متفاوت برای خود رقم زند.

اکنون تمام دستاوردها و تلاش‌های وی در کتاب چگونه فرزندانی شادتر و خوشبخت‌تری باشیم جمع گشته تا سایر جوانان و نوجوانانی که ممکن است به بیراهه کشیده شوند، مسیر درست را پیدا کرده و آینده‌ای درخشان و توام با موفقیت و سربلندی برای خود و عزیزان خود ایجاد نمایند.

بنابراین این کتاب می‌تواند به عنوان هدیه‌ای ارزشمند به نوجوانانی عرضه گردد که از شرایط ذهنی خوبی در ارتباط با آینده برخوردار نیستند. نه تنها در این مورد بلکه کتاب چگونه فرزندانی شادتر و خوشبخت‌تری باشیم برای تمام افرادی مناسب است که خواستار یادگیری روش‌های نوین کسب و کار در زمینه شغلی خود می‌باشند.

به یاد داشته باشید که در این آموزه‌ها به صورت تئوری چیزی آموزش داده نخواهد شد بلکه تمامی روش‌های و استراتژی‌های بازگو شده نتیجه عملی داشته و با انجام آن‌ها می‌توان به موفقیت رسید. البته لازم به ذکر است که شرط رسیدن به خواسته‌ها و اهداف در قدم اول، داشتن روحیه‌ای مبارزه طلب و مقاوم می‌باشد.

پرواز با کتاب چگونه فرزندانی شادتر و خوشبخت‌تری باشیم

ابوالفضل حصارکی در کتاب چگونه فرزندانی شادتر و خوشبخت‌تری باشیم تمام سعی خود را کرده تا خوانندگان کتاب را با دنیای واقعی کسب و کار آشنا کرده و به آنها بیاموزد که برای کسب درآمد باید در کنار تلاش فراوان، دیدگاهی باز، گسترده و جدید داشت تا بتوان از رقبا پیشی گرفت.

برای اثبات گفته‌های ابوالفضل حصارکی در رابطه با موفقیت در کسب و کار می‌توان به آمار و درصد موفقیت دانشپذیران دوره‌های مختلف وی اشاره نمود. بسیاری از افرادی که از دوره‌های مختلف کسب و کار و درآمد ابوالفضل حصارکی استفاده نموده‌اند، گزارشی تهیه و آماری منتشر شد که طی آن به 86 درصد موفقیت دانشپذیران در حوزه‌های مختلف شغلی با کمک این دوره‌ها اشاره می‌شود.

از همین آمار می‌توان به راحتی نتیجه گرفت که ابوالفضل حصارکی خود یکی از موفق‌ترین افراد در زمینه آموزش کوچینگ بوده که توانسته تا حد زیادی در موفقیت 86 درصدی دانشپذیران خود سهیم باشد. چگونه فرزندانی شادتر و خوشبخت‌تری باشیم تنها بازگوکننده شعارهای مثبت اندیشی نیست. چرا که با خواندن جملات انگیزشی اگرچه انگیزه و نگرش انسان‌ها ممکن است تغییر کند اما مجدداً با مواجهه با مشکلات دشوار و حقیقی زندگی این شعارها از یاد رفته و مخاطب همچنان نمی‌تواند با موانع روبرو مقابله نماید.

کتاب چگونه فرزندانی شادتر و خوشبخت‌تری باشیم نه تنها به شما کمک می‌نماید که بتوانید انگیزه‌ای برای تغییر نحوه زندگی خود پیدا نمایید، بلکه به شما می‌آموزد که چگونه همانندابوالفضل حصارکی در برابر مشکلات ایستاده و مقاومت نموده و خود را برای دشواری‌های سنگین‌تر آماده نمایید.

کتاب چگونه فرزندانی شادتر و خوشبخت‌تری باشیم نمایانگر فرزندانی است که با مشکلات زیادی روبرو بوده و کسی بجز خود نمی‌تواند آنها را از این راه دور نماید.

به همین دلیل وقت آن رسیده که برای ایجاد آینده‌ای به دور از استرس، فشار و دغدغه برای فرزندان، آنان را از دوران نوجوانی آماده کرده تا پس از ورود به بازار کار و تجارت بتوانند از طریق تکنیک‌های مختلف موانع موجود را کنار زده و از پس مشکلات خود برآیند.

کتاب چگونه فرزندانی شادتر و خوشبخت‌تری باشیم یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه افزایش انگیزه و آموزش مقابله با موانع شغلی و تجاری و راه حل‌های کارا برای ترقی نمودن پله‌های موفقیت و افزایش درآمد می‌باشد.

امید است بتوانید با مطالعه چگونه فرزندانی شادتر و خوشبخت‌تری باشیم آینده‌ای درخشان را از آن خود کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد