اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک را برای مشتریان تیر و مرداد اعلام شد

به تازگی شرکت ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک را برای حواله داران تیر و مرداد ۱۳۹۹ اعلام کرده است.

به گزارش سایت طلا،آن طور که مشتریان این خودرو اعلام می کنند، ایران خودرو قیمت ۲۰۱ میلیون تومانی را برای پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک در نظر گرفته است. مدیران ایران خودرو می گویند که این عدد صرفاً برای مشتریان تیر و مرداد ۱۳۹۹ است و بر اساس جدول زمان بندی افزایش قیمت شورای رقابت، در بازه های زمانی مختلف قیمت این هاچ بک آپشنال تغییر خواهد کرد. برای آن بازه زمانی قیمت نسخه دنده ای ۲۰۷i پانوراما ۱۵۶ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در آخرین تغییر قیمت ایران خودرو، قیمت پژو ۲۰۷i پانوراما دنده ای به ۱۹۷ میلیون تومان در کارخانه رسیده است. پیش از این ایران خودرو تنها به صورت غیر رسمی قیمت پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک را نزدیک به ۲۵۰ میلیون تومان برای پاییز ۹۹ اعلام کرده بود که این عدد نزدیک توسط شورای رقابت برای مشتریان پاییز این خودرو به تصویب رسیده بود.

حال مشخص شده است که اولین سری از مشتریان این هاچ بک اتوماتیک و آپشنال با قیمتی در محدوده ۲۰۱ میلیون تومان به ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک می رسند و هنوز مشخص نیست که ایران خودرو چه سیاستی را برای اعلام قیمت حواله های پاییز و زمستان این خودرو در نظر گرفته است.

 پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک

پژو ۲۰۷i پانوراما فعلا در نسخه دنده ای ۵ سرعته و اتوماتیک ۴ سرعته و با پیشرانه TU5 عرضه می شود و به گفته مدیران ایران خودرو، بزودی تولید این هاچ بک با پیشرانه EC5 آغاز خواهد شد. در حال حاضر ۲۰۷i سقف شیشه ای به پیشرانه TU5 با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور مجهز است و جعبه دنده دستی و اتوماتیک توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند. این خودرو از نظر ساختار فنی تفاوتی با نمونه های دنده ای سقف فلزی ندارد. اما در بحث اتصال اجزای سازه، با ساختار جدید سقف و پایه ستون ها همراه شده است.

 پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک

۲۰۷i پانوراما مانند نمونه های ساده جدید، به فرمان کمکی برقی مجهز است. دو کیسه هوا، تریم داخلی پارچه، کروز کنترل، چراغ روشنایی روز، نمایشگر لمسی، سنسور پارک و دوربین عقب، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، تهویه اتوماتیک، رهیاب ماهواره ای و… از جمله امکانات پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک است. باید به این نکته اشاره کرد که ۲۰۷i پانوراما دنده ای فعلا با رینگ آلومینیومی به خریداران تحویل داده می شود و به احتمال زیاد، نمونه اتوماتیک هم با رینگ های آلومینیومی ۱۴ اینچی در اختیار ثبت نام کنندگان قرار می گیرند.. همچنین شیشه جلوی این خودرو هم تغییر کرده و سقف شیشه ای آن از نوع غیر بازشو و ثابت است. سایه بان سقف شیشه ای ۲۰۷i هم از نوع دستی و دو تکه بوده و ساختار الکتریکی در آن دیده نمی شود. اما باید توجه داشت که شیشه استفاده شده برای سقف پژو ۲۰۷i از نوع متفاوتی بوده و استاندارد ECE و ای-مارک سقف های شیشه ای و پانارومیک را دارد.

در آینده نزدیک قرار است تا پژو ۲۰۷i پانوراما در نسخه اتوماتیک EC5 و اتوماتیک صندوق دار هم وارد بازار کشور شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد