اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

چطوری توجه آدم های هرماه را به خودمان جلب کنیم؟

آدم های متولد هر ماه دارای خصوصیات و ویژگی های خاصی هستند که باعث می شود با هر آدمی نمی توانند وارد ارتباط شوند در نتیجه شما می توانید با شناختن آدم های متولد هر ماه و نقاط جلب توجه آن ها می توانید آن ها را عاشق خودتان کنید .

چطوری توجه آدم های هر ماه را به خودمان جلب کنیم؟


آدم های متولد هر ماه دارای خصوصیات و ویژگی های خاصی هستند که باعث می شود با هر آدمی نمی توانند وارد ارتباط شوند در نتیجه شما می توانید با شناختن آدم های متولد هر ماه و نقاط جلب توجه آن ها می توانید آن ها را عاشق خودتان کنید.

فروردینی ها: جذب متولدین فروردین ماه کار سختی نیست آن ها از عاشق آدم هایی با اعتماد بنفس بالا و خلاق هستند. پس برای جلب توجه یک آدم متولد فروردین اول به خودتان باور اشته باشید و بعد دائما جلوی چشم هایشان باشید زیرا خیلی دیر علائم چراغ سبز شما را متوجه می شوند!

اردیبهشتی ها: این افرا عاشق آدم های یک رنگ و راحت هستند پس تلاش کنید خود واقعی تان باشید تا آن ها نیز بتوانند راحت و صمیمی باشند . این افراد از اصالت خوششان می آید و سریع جذب آدم های اصیل می شوند و از آدم های دو رو فرار می کنند. افرادی که قضاوت برایشان مهم نیست برای اردیبهشتی ها خیلی جذاب هستند.

خردادی: برای جذب این افراد از نظر احساسی به آرامی پیش بروید و نشان دهید می خواهید کم کم با آن ها آشنا شوید صبر کلید رابطه با یک فرد هخردادی استو بگذارید خوشان تصمیم بگیرند که رابطه شان را با شما آغاز کنند آن ها می خواهند آزادی عمل داشته باشند.

تیر ماهی: این افراد جذب کسانی می شوند که با آن ها ساعت ها صحبت می کنند و درباره مسائلی صحبت می کنند که با کمتر کسی درباره اش حرف زده اند. با او از تجربیاتتان صحبت کنید و حرف های او را با دقت گوش کنید و به او نشان دهید برایتان فرد بسیار مهمی است.

مردادی: این افراد عاشق آدم های پایه و خوش گذران می شوند و از انفعال و بی حالی فراری هستند. آن ها افرادی را دوست دارند که مانند آن ها به زندگی عشق می ورزند.

شهریوری ها: آن ها از آدم های قوی خوششان می آید زیرا خوشان نیز در هر شرایطی بر روی زندگی شان تسلط دارند و بعد از هر شکست از جای شان بلند می شوند. برای جلب توجه یک آدم شهریوری از درون و بیرون با اعتماد بنفس بالایی باشید.

مهرماهی: این افراد جذب کسانی می شوند که بتوانند به راحتی درباره احساساتشان صحبت کنند آدم های با درک و شعور بالا بسیار برای این افراد جذاب هستند پس تلاش کنید بدون قضاوت به خوبی به احساسات یک مهر ماهی گوش کنید.

آبانی ها: برای جلب توجه یک آبانی باید درباره هر موضوعی که مطرح است شور و اشتیاق از خودتان نشان دهید یک فرد آبانی از افراد خسته کننده و حوصله سر بر بدش می آید و به دنبال آدم هایی با منبع انرژی هستند.

آذری ها: آدر ماهی ها را بخندانید و بدانید جذب شما شده اند آدم های خشک و رسمی برای آن ها جذابیت ندارند آن ها جذب افرادی می شوند که منبع شادی و استقلال هستند و مدل آن ها زندگی می کنند.

دی ماهی ها: جلب توجه یک دی ماهی کار بسیار سختی است و آن ها به دنبال آدم های واقعی و روابط واقعی هستند. باید به ان ها نشان دهید که برای تان مهم هستند و صداقت و اعتماد را کلید جذب این آدم ها بدانید.

بهمن ماهی ها: بهمن ماهی ها نیاز دارند که طرفشان را بشناسند و قدم به قدم پیش بروند پس برای جلب توجه یک بهمن ماهی آرام پیش بروید و به ان ها فرصت شناخت بدهید.

اسفند ماهی ها: برای افراد این ماه مکالمه های جذاب و عمیق و طولانی را در نظر بگیرید درک کردن یک اسفند ماهی کلی جذب آن ها است سعی کنید آن ها را بفهمید و به فکر فرو ببرید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد