اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طلا به زیر 1 میلیون تومان رسید / سکه وارد کانال ۹ میلیون تومان می شود؟

قیمت طلا در هفته جاری کاهش یافت و ریزش قیمت ها همچنان ادامه دارد به طوری که در آخرین ساعات روز گذشته بالاخره به زیر یک میلیون تومان رسید.

به گزارش سایت طلا، از روز چهارشنبه که رئیس جمهور از دلار ۱۵ هزار تومانی سخن گفت، قیمت هر گرم طلا از یک میلیون و ۱۰۶ هزار تومان به ۹۹۹ هزار تومان رسید. قیمت هر سکه تمام طرح جدید نیز از ۱۱ میلیون و ۲۰۹ هزار تومان به ۱۰ میلیون و ۲۶۹ هزار تومان رسید.

افت ۹٫۵ درصدی قیمت طلا و ۸٫۵ درصدی قیمت سکه درحالیست که قیمت دلار نیز در این سه روز ۸٫۵ درصد کاهش یافته است.

قیمت هر سکه تمام بهار هم به ۱۰ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان رسید و برخی می‌گویند ممکن است وارد کانال ۹ میلیون تومانی هم بشود.

با توجه به افت اخیر، قیمت هر گرم طلا در اوج قیمتی خود به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده بود و قیمت هر سکه تمام بهار آزادی هم تا ۱۶ میلیون تومان پیش رفت.

برخی معتقدند روند نزولی قیمت طلا در آینده هم ادامه دارد و بهتر است مردم تا دیر نشده از ضرر بیشتر جلوگیری کنند. عده دیگری اما معتقدند قیمت‌ها موقتی در حال کاهش است و مجددا افزایش می‌یابد.

عده دیگری هم می‌گویند نوسانات کل بازارها دست دولت است و دولت می‌خواهد بودجه خود تا پایان سال را تامین کند، پس قیمت‌ها حتما دوباره بالا می‌رود.

حباب سکه امامی هم اکنون برابر با ۵۷۱هزار تومان، حباب سکه بهار آزادی معادل ۳۹۸هزار تومان، حباب نیم سکه برابر با ۶۹۹هزار تومان و حباب ربع سکه برابر یک میلیون و ۱۲۲ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز معادل ۹۰۳ هزار تومان است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد