اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مدارس به صورت اجباری برگزار نخواهد شد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا : در پایه های اول و دوم در مناطق آبی و زرد، خانواده ها می توانند دانش آموزان را به صورت اختیاری به مدرسه بفرستند، اما به هیچ عنوان مدارس به صورت اجباری برگزار نخواهند شد.

به گزارش سایت طلا، آقای علیرضا رئیسی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران ، افزود: در حال حاضر 10 شهر ما در وضعیت قرمز قرار دارند که همگی در استان مازندران هستند، همچنین 23 شهر وضعیت نارنجی، 163 شهر زرد و 252 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

رعایت نشود ، موج چهارم در راه است

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: اگر دستورالعمل ها رعایت نشود ، موج چهارم در اواخر بهمن شکل می گیرد و در هر موج هشت تا ده هزار نفر بر تعداد فوتی ها اضافه می شود و مجبور خواهیم شد محدودیت ها را برای اواخر اسفند و نوروز بازگردانیم.

آقای دکتر رئیسی افزود: استان مازندران جزو پرخطرترین استان هاست و اغلب شهرهای آن نظیر آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر و فریدونکنار در وضعیت قرمز هستند.

BOX:491550591

نقض شیوه نامه های با سفرهای غیرضروری؛ ورود 30 هزار نفر به قشم!

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: متاسفانه در روزهای گذشته در بعضی از نقاط کشور شاهد رعایت نکردن دستورالعمل ها بوده ایم به طوری که برخی سفرهایی به شمال و جزیره قشم داشتند و 30 هزار نفر وارد جزیره قشم شده اند که می توانند عامل شیوع بیماری باشند.

تصمیمات ستاد ملی کرونا در خصوص برگزاری یوم الله 22 بهمن

آقای دکتر رئیسی درخصوص برپایی مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هم گفت: امسال این مراسم به صورت نمادین و با راهپیمایی موتوری و خودرویی برگزار می شود و هیچکس به صورت پیاده در این مراسم حضور پیدا نخواهد کرد و سخنرانی ها هم از صدا و سیما به صورت سراسری پخش می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد