اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شاخص بورس منفی شد/ بورس فردا 24 دی به کدام سو می رود؟

شاخص کل در بازار بورس امروز (سه‌شنبه) ۴۰ هزار و ۶۲۷ واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به عدد یک میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید.

به گزارش سایت طلا ،شاخص کل بورس با افتی ۳٫۱ درصدی وارد کانال یک میلیون و ۲۶۰ هزار واحدی شد. محدوده‌ای که برخی تحلیلگران آنرا سطحی حمایتی برای شاخص کل می‌دانند. این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن نیز امروز ۱٫۳ درصد افت را تجربه کرد.

شاخص کل بورس امروز با ۴۰ هزار و ۶۲۷ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۲۶۰ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۶۱۶۵ واحد کاهش به رقم ۴۶۳ هزار و ۱۹۴ واحد رسید.

امروز یک میلیون معامله به ارزش ۸۷ هزار و ۲۶۷ میلیارد ریال انجام شد.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گلگهر و سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز بیش از ۴۷۳ واحد کاهش داشت و بر روی کانال ۱۸ هزار و ۷۰۱ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار سه میلیارد و ۱۲۵ هزار برگه سهم به ارزش ۸۳ هزار و ۶۴۶ میلیارد ریال داد و ستد شد.

امروز نمادهای صنعتی مینو (غصینو)، توسعه و عمران استان کرمان (کرمان)، توزیع داروپخش (دتوزیع)، بیمه اتکایی ایرانیان (اتکای)، آسیا سیر ارس (حآسا)، فرآوری ذغال سنگ پرورده طبس (کپرور)، شهرسازی و خانه سازی باغمیشه (ثباغ) و شرکت بیمه اتکایی امین (اتکام) با تاثیر مثبت بر شاخص این بازار همراه بودند.

همچنین نمادهای سنگ آهن گهرزمین (کگهر)، پلیمر آریا ساسول (آریا)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، فولاد هرمزگان جنوب (هرمز)، سرمایه گذاری صبا تامین (صبا)، سهامی ذوب آهن اصفهان (ذوب)، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) و پتروشیمی تندگویان (شگویا) تاثیر منفی بر شاخص این بازار را داشتند.

بورس فردا 24 دی به کدام سو می رود؟

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند شاخص کل گفت: شاخص کل در منطقه حساسی قرار دارد و اگر کف قبلی خود را از دست بدهد ریزش بورس ادامه‌دار خواهد شد و شاخص کل ۲۰ درصد افت می‌کند. از طرفی فعلا رشد بازار سهام زیاد نیست و بورس حالت نوسانی دارد.

این کارشناس در رابطه با دلیل ریزش بورس گفت: فعلا متغییر خطرناکی برای بازار سهام وجود ندارد و دلیل ریزش بورس جو هیجانی ایجاد شده است.

رئیسی در رابطه با بورس فردا گفت: هر چند که صف‌های فروش در مقاطعی جمع شدند اما به نظر می‌رسد فردا نیز عرضه در بازار سهام ادامه دارد و بورس منفی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد