اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هشدار وزارت کار درباره آگهی‌های جعلی تسهیلات اشتغالزایی با نرخ پایین

معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای نسبت به انتشار آگهی‌های جعلی اخذ تسهیلات اشتغالزایی با نرخ سود پایین به نام این وزارتخانه هشدار داد.

به گزارش سایت طلا به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برخی از افراد سودجو با استفاده از نیاز مردم و جلب اعتماد آن ها با انتشار آگهی‌های جعلی و با عناوینی همچون اخذ تسهیلات اشتغالزایی با نرخ سود کم به نام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با وعده‌های دروغین به دنبال جذب مشتری، اخاذی،کلاهبرداری و سوء استفاده از مردم هستند.

بر اساس اعلام معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال، حمایت از متقاضیان طرح‌های سرمایه‌گذاری به منظور توسعه کسب و کار فقط از طریق "سامانه کارا" که تنها سامانه رسمی و قانونی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است امکان پذیر بوده و درخواست متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه از طریق "دستگاه‌های اجرایی ذیربط" در شهرستان ها و استان ها و"کمیته فنی" و "موسسات عامل" بررسی می‌شود.

معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از افراد خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، موضوع را از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ به دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال به شماره ۰۲۱۶۴۴۹۲۸۱۰ اطلاع دهند.

سامانه «کارا» با هدف ثبت نام دریافت تسهیلات طرح های توجیهی اشتغالزا در دو برنامه «اشتغال فراگیر» و «اشتغال روستایی» دولت از روز دوشنبه فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایرنا، این سامانه کارا به نشانی اینترنتی WWW.KARA.MCLS.GOV.IR از سوی وزارت تعاون و در سال ۹۶ برای دریافت تسهیلات مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کارهای خود بویژه در مناطق کمتر برخوردار و یا دارای نرخ بیکاری بالا طراحی شده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد