اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ترامپ: بایدن وارد کاخ سفید نخواهد شد/ امیدوارم پنس به کمک ما بیاید

رئیس جمهور آمریکا ابراز امیدواری کرده است که مایک پنس برای تغییر نتایج انتخابات جنجالی نوامبر به او و ستاد انتخاباتی اش کمک کند.

به گزارش سایت طلا،دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دوشنبه در یک سخنرانی در ایالت جورجیا در حمایت از نامزدهای جمهوریخواه انتخابات مجلس سنا گفت: امیدوارم مایک پنس معاون رئیس جمهور ایالات متحده از جایگاهش به عنوان رئیس مجلس سنا استفاده کرده و به تغییر نتیجه انتخابات کمک کند.

وی در ادامه ضمن تکرار ادعاهای خود درباره تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر، افزود: لیبرال دموکرات ها هرگز کاخ سفید را به تصرف خود درنخواهند آورد.

ترامپ اظهار داشت: این امکان هرگز وجود ندارد که ما در انتخابات ایالت جورجیا شکست خورده باشیم. دو انتخابات داشتیم و من در هر دو پیروز شدم.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه بار دیگر بر ادامه تلاش هایش برای ابطال نتایج انتخابات تاکید کرد و گفت: جو بایدن به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده وارد کاخ سفید نخواهد شد. اگر مجلس سنا و کاخ سفید در اختیار دموکرات ها قرار بگیرد، البته آنها کاخ سفید را تصرف نخواهند کرد، با تمام قدرت و توان مقابله و مبارزه خواهیم کرد.

ترامپ بار دیگر گفته است که شکست در انتخابات جنجالی 3 نوامبر را قبول نخواهد کرد.

وی درباره کمک مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا برای تغییر نتایج انتخابات نیز گفت: امیدوارم مایک پنس به کمک ما بیاید. امیدوارم معاون رئیس جمهور به کمک ما بیاید. او انسان بزرگی است. البته اگر به ما کمک نکند، آن وقت دیگر این قدر او را دوست نخواهیم داشت.

برخی از جمهوریخواهان در ایالت تگزاس به تازگی از مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا به خاطر شمارش آرا شکایت کرده‌اند و از قاضی فدرال خواسته‌اند تا اعلام کند نقش معاون رئیس جمهور در نشست 6 ژانویه کنگره، تشریفاتی نیست و او می تواند درباره اینکه آرا کدام ایالت ها شمرده و تایید شود، تصمیم بگیرد.

مارک شورت رئیس دفتر مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا نیز شنبه با انتشار بیانیه‌ای گفت: مایک پنس از تلاش برخی نمایندگان جمهوریخواه برای به چالش کشیدن نتایج آرا الکترال استقبال می کند.

نشست کنگره آمریکا برای تایید نتایج آرا الکترال قرار است 6 ژانویه برگزار شود.

وی در این بیانیه افزود: مایک پنس نیز مانند میلیون ها آمریکایی دیگر نگران تقلب و کلاهبرداری و رفتارها و اقدامات غیرقانونی در انتخابات ماه گذشته است. معاون رئیس جمهور آمریکا از تلاش های اعضای مجلس نمایندگان و سنا برای استفاده از قدرت و اختیارات قانونی خود با هدف مخالفت با نتایج آرا الکترال استقبال می کند.

100 نماینده جمهوریخواه قصد دارند در نشست 6 ژانویه کنگره نتایج انتخابات جنجالی 3 نوامبر را به چالش بکشند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد