اونس طلا2207.14
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

بحران اقتصادی جهان تا ده سال طول خواهد کشید

سایت طلا : کارشناس ارشد اقتصادی صندوق بین المللی پول هشدار داد بحران مالی و اقتصادی جهان تا ده سال به طول خواهد انجامید .


به گزارش سایت طلا به نقل از فرانس پرس ، اولیویر بلانچارد تاکید کرد: از زمان آغاز بحران مالی و اقتصادی در جهان بیش از ده سال وقت لازم است تا شرایط اقتصادی و مالی جهان به وضعیت عادی و طبیعی باز گردد .

براساس این گزارش، وی با اشاره به وضعیت اقتصادی و مالی منطقه یورو تصریح کرد اتحادیه اروپا می تواند با اتحاد و همبستگی بیشتر و افزایش همگرایی مالی و اقتصادی بر بحران مالی و بدهی غلبه کند .

بر این اساس، به نظر من افزایش همگرایی مالی و اقتصادی بین کشورهای عضو منطقه یورو در شرایط کنونی مهمترین پیش شرط برای حل بحران مالی و بدهی منطقه یورو است .

وی افزود وقتی یک کشور به وظایف و تعهدات خود عمل نمی کند سایر کشورهای عضو یورو باید از راههای مختلف به این کشور کمک کنند نه به خاطر اینکه همه این کشورها در اتحادیه پولی یورو هستند بلکه به این دلیل که مشکلات اقتصادی و مالی این کشور به سرعت به سایر کشورهای عضو یورو نیز سرایت و گسترش خواهد یافت .

به همین دلیل است که تشکیل اتحادیه مالی و بانکی بین کشورهای عضو یورو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است . وی در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی آمریکا گفت ، آمریکا نیز با مشکلات مالی زیادی روبه رو است که هنوز راه حل مشخصی برای حل این مشکلات ارائه نشده است .

من امیدوارم دولتمردان آمریکایی برای حل مشکلات مالی این کشور هر چع سریعتر تصمیمات مناسبی را اتخاذ کنند ./م
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد