اونس طلا2377.17
مظنه16,591,000
18 گرم3,830,000
ارزش سکه37,379,523
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

واکنش آذری‌جهرمی به پخش یک ویدئوی غیراخلاقی در اینستاگرام

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افرادی که فیلم‌ها را پخش می‌کنند طوری سیاه‌نمایی نکنند که ضدانقلاب تصور کند تمام نوجوان‌های تربیت شده در جمهوری اسلامی مشکل دارند.

به گزارش سایت طلا ،محمد جواد آذری جهرمی امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با ویدیوی نامناسبی که از نوجوان 14 ساله در فضای اینستاگرام منتشر شده بود، گفت: چهار شب قبل ویدیوی مربوط به نوجوان 14 ساله را دیدم، به نظر من به جای اینکه برای فیلتر اینستاگرام حمله کنند، بهتر است مسئولان مربوطه در این خصوص فرهنگ‌سازی کنند.

وی افزود: مسئولیت حوزه پالایش و فیلتر شبکه‌های مجازی با مجموعه‌های دیگر است. فیلم منتشر شده، تلخ و آزاردهنده بود و به نظر می‌رسد نهادهایی که وظیفه امداد رسانی به کودکان و نوجوانان را دارند باید وارد عمل شوند و به جای پخش فیلم باید به مسئله اصلی که در آن خانواده وجود دارد رسیدگی کرد.

وزیر ارتباطات اضافه کرد: باید شرایط را سنجید و آن بچه را از مشکلاتی که دارد نجات داد، این کار را باید نهادهایی که مسوولیت فرهنگی را برعهده دارند انجام دهند. توصیه من به افرادی که چنین فیلم‌هایی را پخش می‌کنند این است که طوری سیاه‌نمایی نکنند که احساس ضدانقلاب و دشمن شود که وضعیت کل کشور به این شکل است.

وی گفت: اگر یکی از نوجوانان ما وضعیت این چنین دارد باید به مشکل رسیدگی کرد، این رفتار نتیجه مشکلات دیگر در جامعه است. کشور ما شهید حججی دارد، نوجوانان دیندار دارد. به گونه‌ای سیاه‌نمایی نکنیم که بگویند نوجوانان‌های تربیت شده در جمهوری اسلامی همگی این چنین هستند

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد