اونس طلا2302.52
مظنه14,806,000
18 گرم3,417,900
ارزش سکه33,357,918
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000

اگر این ویتامین ها و مواد مغذی را نخورید چاق می شوید

ویتامین ها در واقع خوراک سلول ها و گلبول های بدن ما هستند که سلامت و زنده ماندن آن ها را تضمین می کنند. در نتیجه ی نبود ویتامین های کافی در بدن سلول ها میمیرند و یا توان خود را برای محافظت از بدن شما از دست می دهند. شما به خوبی می دانید که کمبود برخی ویتامین ها می تواند چه بلایی بر سر مو و پوست شما بیاورد حالا بهتر است بدانید کمبود این ویتامین ها تمام نقشه های شما را برای لاغر شدن به باد می دهد.

اگر این ویتامین ها و مواد مغذی را نخورید چاق می شوید


ویتامین ها در واقع خوراک سلول ها و گلبول های بدن ما هستند که سلامت و زنده ماندن آن ها را تضمین می کنند. در نتیجه ی نبود ویتامین های کافی در بدن سلول ها می میرند و یا توان خود را برای محافظت از بدن شما از دست می دهند. شما به خوبی می دانید که کمبود برخی ویتامین ها می تواند چه بلایی بر سر مو و پوست شما بیاورد حالا بهتر است بدانید کمبود این ویتامین ها تمام نقشه های شما را برای لاغر شدن به باد می دهد.

منیزیم: کمبود منیزیم، منجر به تقویت میل به خوردن شکلات می شود. توجه داشته باشید که مصرف قند و افزایش استرس می تواند سطح منیزیم بدن را کاهش دهد.

کلسیم: کمبود کلسیم معمولا باعث میل به مصرف شکل و نمک می شود.

آهن: در بین زنان بخصوص قبل از یائسگی شایع است. همچنین گیاه خواران نیز در معرض این کمبود هستند. کمبود آهن، میل زیاد به خوردن گوشت را افزایش می دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد